خرید ارزان فیروزه شجر عمده

برای خرید ارزان فیروزه شجر به صورت عمده بهتر است به تولیدکننده اصلی به صورت مستقیم و بدون واسطه مراجعه کنید که مقرون به صرفه و ارزان تر خواهد بود.

تولیدکننده اصلی این سنگ در شهر نیشابور می باشد، البته خرید به صورت غیرحضوری و اینترنتی هم امکان پذیر است، اگرچه باید از سایت های فروش معتبر خرید خود را انجام دهید تا سنگی اصیل خریداری کنید.

خرید ارزان فیروزه شجر عمده

کاربرد انواع فیروزه شجر عمده

کاربرد انواع فیروزه شجر عمده فیروزه انواع مختلفی دارد که از لحاظ شکل ظاهری به دو نوع عجم و شجر تقسیم می شود، فیروزه شجر نوعی فیروزه می باشد که رگه هایی به رنگ های مختلف در سنگ یافت می شود که علت نام گذاری آن هم همین رگه ها می باشد.

فیروزه به دلیل خاصیت و زیبایی چشم گیری که دارد از گذشته تا کنون مورد توجه همگان بوده و به جز خانم ها، آقایان هم از فیروزه استفاده می کنند.

استفاده از فیروزه در زیور آلات رواج فراوانی دارد که در طلا و هم در نقره به کار می رود و در کنار هم زیبایی بیشتری پیدا می کنند، این سنگ هم در ساخت گوشواره_ دستبند_ انگشتر_ گردنبند و دیگر زیورآلات کاربرد دارد، که در حین اینکه می توان از زیبایی آن لذت برد خاصیت هایی هم برای سلامتی و بدن دارد.

واردات بهترین فیروزه شجر

واردات بهترین فیروزه شجر در کشورهای دیگر به جز ایران نیز معادن فیروزه یافت می شود و خرید و فروش آن در کشورهای دیگر نیز رونق دارد، در کشور ما علاوه بر فیروزه شجر ایرانی فیروزه خارجی هم طرفداران خود را دارد، و تاجران سود خوبی از واردات فیروزه به دست می آورند، البته سود حاصل از صادرات این سنگ بیشتر می باشد زیرا که بهترین فیروزه برای ایران است و در کشورهای دیگر اهمیت بالایی دارد و جزو سنگ های قیمتی محسوب می شود.

یکی از بهترین انواع فیروزه وارداتی از کشور امریکا می باشد ولی به صورت اندک واردات آن صورت میگیرد، البته نمی شود لیستی دقیق از میزان واردات و صادرات این سنگ به دست آورد زیرا که زائران خارجی که به ایران و شهر مشهد می روند به فراوانی از زیور آلات فیروزه خریداری می کنند که یکی از سوغات مشهد فیروزه می باشد، بعید است کسی به شهر مشهد رفته و از این سوغات چشم پوشی کند ولی خب استفاده از فیروزه ایرانی بیشتر مورد استفاده است و کمتر کسی را پیدا می کنید که به دنبال فیروزه خارجی باشد، چرا که در خارج از کشور نیز همه به دنبال فیروزه ایرانی می باشند چون کیفیت بالایی دارد و خالص می باشد.

7

  1. در فرهنگ دینی ما در احادیث و روایات مختلف، داشتن انگشتری با نگین فیروزه به خصوص برای آقایان توصیه شده است

  2. فیروزه از انواع سنگهای آذرین است و دارای درجه سختی 6 است و میتواند شیشه را ببرد و در رنگهای آب، سبز و سفید وجود دارد

  3. سلام و عرض ادب
    خواص بسیاری برای فیروزه در روایات بیان شده است .سنگ فیروزه انسان را از فقر دور می کند و وی را بی نیاز می سازد .همراه داشتن این سنگ موجب استجابت دعا ها می شود و همچنین موجب گشایش سینه می شود . استفاده از این سنگ پیروزی و خرسندی فرد استفاده کننده را به همراه دارد به همین دلیل من همیشه از این سایت خرید میکنم چرا که به این سایت اطمینان دارم

  4. سلام و درود مطالب بسیار جالب و مفیدی در این سایت خواندم و در ضمن با انجام خرید از این سایت محصولی با کیفیت و ارزان قیمت دریافت کردم. میتونم اطمینان بدم شما با خرید از این مجموعه ، کیفیت تضمین شده کالا را به طور قطع و یقین در اختیار خواهید داشت.

  5. سلام خواستم بدونم قیمتاش چند و قیمتی که برای این سایت در نظر گرفتید چقدر من که عاشق این نوع سنگ ها هستم چه برای انگشتر چه برای گردنبند یاهرچیز دیگه ای

  6. رنگ جذاب و آبی این گوهر زیبا به دلیل حضور عنصر مس است. اگر این سنگ در منطقه ای که میزان مس معادن آن بیشتر است استخراج شود، آبی آن بیشتر و به رنگ آبی آسمانی خواهد بود. معمولا تغییر رنگ فیروزه از آبی به سبز به علت از دست دادن آب درون سنگ طی مرور زمان می باشد

  7. با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    سپاس فراوان بابت اطلاعات کامل و مفیدی که درباره کاربرد انواع فیروزه شجر اراٸه کردید.
    همچنین تشکر از سایت دریتا فیروزه جهت تولید و فروش عمده سنگ فیروزه شجر بسیار زیبا، با کیفیت و با قیمت ارزان و مناسب.
    خرید از این مجموعه رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.
    لطفا نحوه ثبت سفارش و هزینه ارسال رو هم اعلام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما