عرضه انواع سنگ فیروزه شجری اصل

سنگ فیروزه شجری از جمله سنگ های بسیار زیبا و ارزشمند می باشد که خریداران بسیاری را به سوی خود جلب نموده است. از این رو عرضه انواع سنگ فیروزه شجری اصل، در سراسر کشور به شکل های بسیار مطلوبی نیز انجام می پذیرد و همچنین در اختیار افراد مختلف قرار می گیرد. علاوه بر این، آن چه که باعث افزایش عرضه بسیار و فروش این محصولات گشته است میزان کیفیت و کارایی بالایی سنگ فیروزه نیز می باشد.

عرضه انواع سنگ فیروزه شجری اصل

مشخصه منحصربفرد سنگ فیروزه شجری

مشخصه منحصربفرد سنگ فیروزه شجری سنگ های بسیار قیمتی و ارزشمندی در طبیعت وجود دارد که پس از استخراج از معادن و ایجاد تغییر بر روی آن ها به شکل های مطلوبی نیز تهیه و به فروش می رسد. در این میان، سنگ فیروزه شجری یکی از نمونه های برجسته نیز به شمار می آید.

این سنگ دارای مشخصه های منحصر به فردی می باشد که مورد توجه بسیاری واقع شده است. از جمله این ویژگی ها وجود رگه های مختلفی در روی آن می باشد که اگر این رگه ها به رنگ طلایی باشد دارای ارزش و مرغوبیت بسیار بالاتری نیز است.

خود سنگ دارای رنگ زیبای آبی و سبز مات می باشد که می تواند هر فردی را نیز مجذوب خود نماید. این سنگ به شکل های بیضی، اشکی و چهارگوش نیز تراشیده و مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین سنگ فیروزه شجری، به دلیل آن که از اعماق زمین به دست می آید دارای استحکام و کیفیت بسیار بالا و مطلوبی نیز می باشد.

علاوه بر این، برای شناخت اصل بودن فیروزه می توان به وسیله چاقو روی آن خط ایجاد کرد اگر این سنگ واقعی و اصل باشد هیچ گونه واکنشی را در برابر خراش وارد شده بر آن از خود  نشان نمی دهد و این مشخصه نشان دهنده مقاومت بالای این سنگ نیز می باشد.

قیمت سنگ فیروزه صادراتی خام

قیمت سنگ فیروزه صادراتی خام امروزه با توجه به مزایای بسیار موثر و مفید سنگ فیروزه شجری، این محصول علاوه بر خریداران داخلی ، مورد توجه بسیاری از افراد در سایر کشورها نیز گشته است و همچنین صادراتی در زمینه این محصولات انجام گرفته است.

فیروزه صادراتی خام دارای کیفیت و کارایی بسیار بالایی است که قیمت گذاری این محصول با ارزش به شکل های مختلفی نیز انجام می گیرد.

همچنین قیمت این محصول علاوه بر نحوه صادرات آن، به نوع و جنس سنگ، رنگ ، وزن و همچنین به نوسانات بازار ارز بستگی دارد. خرید عمده این محصولات از جمله عوامل موثری می باشد که در قیمت نهایی آن تاثیرات بسیاری را بر جای گذاشته است.

علاوه بر این، خریداران سنگ فیروزه صادراتی خام با مراجعه مستقیم به مرکز عرضه این سنگ، می توانند با قیمت بسیار ارزان تری این محصول را نیز خریداری نمایند.

2

  1. سلام خسته نباشید سنگ فیروزه شجری یکی از خاص ترین سنگ ها است مخصوصا وجود رگه های طلایی رنگ ان که خیلی به زیباییش تاثیر داشته ممنون

  2. مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب و آموزنده بود و متوجه نکاتی شدم که تا الان بهش توجه نمیکردم و ضمن اینکه باید توجه کنید که با خرید از این سایت، میتوانید مطمئن باشید بهترین جنس و بالاترین کیفیت را به دست می آورید و از این نظر خاطرتان آسوده و جمع خواهد بود.
    با تشکر از همه عوامل این مجموعه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما