عمده فروشی فیروزه شجر رگه طلایی

سنگ فیروزه از جمله کانی های کمیاب است که طرفداران بسیاری را در بین جواهر سازان دارد، فیروزه شجر رگه طلایی، از انواع پرطرفدار فیروزه است که به دلیل وجود ناخالصی به این شکل در آمده است.دلیل این رگه طلایی در این کانی وجود رگه های کانی پریت است این کانی طلایی رنگ بوده و جلوه خاصی به فیروزه میدهد.

عمده فروشی فیروزه شجر رگه طلایی

کیفیت فیروزه شجر رگه طلایی

کیفیت فیروزه شجر رگه طلایی

کیفیت کانی فیروزه با توجه باتوجه به نوع ناخالصی موجود در آن متفاوت است البته وجود ناخالصی ازجنس فلز در این کانی ها جلوه خاصی به سنگ فیروزه داده و این نوع فیروزه شجرنام دارد‌.

در شجر رگه طلایی به دلیل وجود ناخالصی کانی پریت در آن بسیار زیبا و منحصر به فرد است، پریت را طلای ابلهان نامیده اند و وجود این کانی در سنگ فیروزه که به صورت رگه هایی طلایی و شبیه تار عنکبوت در آمده موجب شده طرفداران خاصی داشته باشد.

فیروزه شجری اصل درجه سختی آن از شیشه بیشتر است و می تواند روی شیشه خط بیاندازد زیرا دارای درجه سختی شش است، باید احتیاط شود اجسام سخت تر از فیروزه روی این کانی خط انداخته و موجب می شود آسیب های فیزیکی غیر قابل جبرانی بر روی این کانی بر جای بگذارد.

کیفیت فیروزه شجر به گونه ای است که رنگ و جلای خاص آن موجب جذب مشتری میشود رنگ منحصر به فرد این کانی به دلیل وجود فسفات می باشد، ولی دلیلی که این کانی را به یک سنگ منحصر به فرد تبدیل کرده زنده بودن این کانی است.

به همین دلیل فیروزه شجر از خود انرژی مثبت ساطع کرده و دافع انرژی های منفی می باشد، و موجب افزایش اعتماد به نفس بالای صاحب خود میشود.

فیروزه شجراصل وقتی در مقابل نور خورشید قرار می گیرد نباید تغییر رنگ داده و رنگ آن مات شود ولی با این وجود به دلیل حساس بودن این سنگ بهتر است زیاد در مقابل نور خورشید قرار نگیرد.

قیمت روز فیروزه شجر رگه طلایی

قیمت روز فیروزه شجر رگه طلایی

قیمت فیروزه معمولا بسته به عواملی مانند هزینه استخراج و هزینه کار منابع انسانی و قیمت جهانی آن به صورت روزانه تعیین می شود، برای اطلاع از قیمت این محصول می توان با مدیر فروش مجموعه های فروش سنگ تماس گرفت و از قیمت به روز این محصول آگاه شد، همچنین فروش این سنگ در فروشگاه های معتبر دارای عرضه مستقیم است برای اطلاع از روند قیمت ها می توان از این مراکز نیز کمک گرفت.

امروز فروش اینترنتی ساده تر ین روش و مطمئن ترین فروش ها است، چنانچه مشتری به مراکز معتبر فروش این کانی دسترسی نداشت می تواند با مراجعه به سایت فروش این کانی و ارتباط با مدیر فروش مجموعه فروشگاهی مذکور از آخرین قیمت های به روز این کانی مطلع شود.

14

  1. سلام وقتتون بخیر شما فروش حضوری سنگ فیروزه رگه طلایی و انواع دیگه سنگ ها رو هم دارین؟ یا فقط به صورت آنلاین ثبت سفارش رو انجام میدین؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  2. بعد از دیدن ماه نو به سنگ فیروزه بنگرید، تا برکت و دولتبه زندگیتان وارد شود

  3. فیروزه را در علم انرژی درمانی و مدیتیشن تقویت کننده چاکرای 5 می دانند

  4. سلام خسته نباشید
    سنگ فیروزه خواص بسیاری دارد که از جمله ان ها می توانیم به یدار شدن نیروها و انرژی های درونی بدندرمان درد های ناحیه شکمدرمان بیماری صرع،درمان یبوست،درمان انواع سردرد و میگرن های عصبی،درمان بیماری های معده همچون زخم معده،درمان تمامی دردهای عضلانی و استخوانی اشاره کرد . به همه پیشنهاد می کنم برای بهره بردن از این خواص از این سنگ استفاده کنند

  5. سلام ممنون از سایت خوبتون تفاوت بین سنگ فیروزه معمولی با سنگ شجر در چی می باشد؟ ممنون میشم راهنماییم کنید ؟

  6. سلام خسته نباشید
    فیروزه شجر از خود انرژی مثبت ساطع کرده و دافع انرژی های منفی می باشد، و موجب افزایش اعتماد به نفس بالای صاحب خود میشود

  7. سلام، میخاستم از سایتتون خرید کنم، فروشتون فقط به صورت عمدس یا فروش جزیی هم دارین؟

  8. جنوب غربی ایالات متحده از لحاظ تولید سنگ فیروزه بسیار غنی است و مناطقی مانند آریزونا، کالیفرنیا، کلرادو، نیومکزیکو و نوادا از مراکز عمده تولید آن در این کشور شناخته می شوند. در حال حاضر، آریزونا بزرگترین تولیدکننده این سنگ در کشــور است

  9. سنگ فیروزه از جمله کانی های کمیاب است که طرفداران بسیاری را در بین جواهر سازان دارد، فیروزه شجر رگه طلایی، از انواع پرطرفدار فیروزه است که به دلیل وجود ناخالصی به این شکل در آمده است.دلیل این رگه طلایی در این کانی وجود رگه های کانی پریت است این کانی طلایی رنگ بوده و جلوه خاصی به فیروزه میدهد.

  10. سنگ فیروزه به عنوان یکی از قدیمی ترین سنگ های جهان دارای تاریخی طولانی می باشد. به علت رنگ جذاب آن، حداقل هزاره های ششم و پنجم پیش از میلاد این سنگ مورد توجه و استفاده انسان قرار گرفته است.

  11. در طول تاریخ، از دانه های تخم مرغی شکل فیروزه ایرانی برای ساخت جواهر آلات و مرصع کاری اشیاء استفاده شده است.

  12. با عرض سلام، وقت بخیر.
    سپاس فراوان بابت اطلاعات کامل و مفیدی که درباره کیفیت فیروزه شجر رگه طلایی اراٸه کردید.
    همچنین تشکر از سایت دریتا فیروزه جهت فروش عمده سنگ فیروزه شجر رگه طلایی محبوب، بسیار زیبا، با کیفیت و درجه یک.
    خرید از این مجموعه رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت و نحوه ثبت سفارش رو اعلام کنید.

  13. با عرض سلام و خسته نباشید
    آیا شما در شهرهای جنوبی هم نمایندگی دارید؟ کاتولوگ رو چطور در اختیار مشتری قرار میدید؟ر میدید؟ من خریدار عمده هستم و برای مغازم میخوام بخرم. اول می خوام حضوری بیام و از نزدیک انگشترها و دستبندهاتون رو ببینم. بعد اگر سر قیمت به توافق رسیدیمتا چند ماه از شما خرید کنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما