مرکز فروش سنگ فیروزه مرغوب

سنگ فیروزه مرغوب و سنگ فیروزه خام از نمونه سنگ های فیروزه می باشند که از معادن فیروزه نیشابور که مهد و جایگاه اصلی آنها هستند اول به صورت خام استخراج می شوند و بعد به صورت مرغوب و فرآوری شده تولید می شوند که توسط مراکز فروش عرضه و به فروش می رسند.

مرکز فروش سنگ فیروزه مرغوب

معرفی تمام خواص سنگ فیروزه

معرفی تمام خواص سنگ فیروزه سنگ فیروزه برای رفع سم در بدن و برای ایجاد گردش خون بسیار مناسب هست یعنی میتوانید از گردنبند فیروزه استفاده کنید که قلبتان نیز آرامش داشته باشد و از استرس دور باشد.

فیروزه برای درمان بیماری هایی که بر اثر کمبود مواد غذایی و تغذیه بد ایجاد میشوند به کار می رود و از خواص درمان فیروزه مناسب برای گزیدگی حشرات است و یک گرم آن همراه با شراب برای نیش مار و مسمومیت های دیگر بسیار مفید است.

برای تقویت چشم و درمان بیماری های چشمی فیروزه را روی چشم بگذارید و یا به آن نگاه کنید و یا فیروزه را برای تهیه سرمه استفاده کنید برای کسایی که دید کمی پیدا کرده اند همراه سرمه در شب استفاده کنند.

سنگ فیروزه اگر  سفید باشد و یا هر مورد بدی یا مخربی در چشم باشد آن را درمان می کند و برای گلو درد و تقویت تارهای صوتی و درمان بیماری های ریوی و تنفسی بسیار مفید می باشد.

فیروزه نیشابور که بهترین نوع و گران ترین سنگ است در استان خراسان از معروف ترین معدن های فیروزه را در نیشابور دارد و این استان مرکز تراش و معاملات عمده فیروزه در جهان است و فیروزه استخراج شده به بازار های جهانی صادر می شود و در اثر حرارت آب خود را از دست می دهد و رنگ آن تیره و سیاه می شود.

به همین دلیل مانند تمام ابزار و وسایل تزیینی و زینتی باید هنگام استفاده مراقبت های لازم را برای آن انجام دهید تا همیشه زیبا باقی بمانند.

بازار خرید سنگ فیروزه مرغوب

بازار خرید سنگ فیروزه مرغوب فروش سنگ فیروزه بیشتر در شهر هایی همچون مشهد و نیشابور وجود دارد که به صورت های مختلفی توسط فروشگاه های زیور آلات و نقره جات و سنگ ها به فروش می روند زیرا از این سنگ ها در انواع سرویس ها و انگشتر ها و دستبند ها استفاده کرده اند و به فروش می رسانند.

که قیمت های متفاوت و گوناگونی دارند با توجه به وزن و ان مقداری که روی آنها کار شده است زیرا برخی بسیار صاف کاری  شده اند و به صورت تمیز در نقره کار شده اند به همین دلیل هم طرفداران بسیاری دارند هم قیمت های گوناگونی دارند.

8

  1. سلام خسته نباشید من سنگ فیروزه مرغوب رو از شما خریداری کردم و برای بیماری ها و ضعف هایی که داشتم بسیار عالی بود ممنون از سایت خوبتون

  2. بسیار سنگ های زیبا و با کیفیتی بود من راضی بودم به شما هم پیشنهاد خریدش رو میدم.

  3. سلام خسته نباشید
    مطالب سایت شما در مورد خواص سنگ فیروزه عالی بود اما کل خواص این سنگ نبود لطفا جامع تر بزارید ممنون

  4. سلام؛ وقت بخیر. امکان خرید اقساطی از سایتتون هم وجود داره؟نحوه ی ثبت سفارش رو هم توضیح بدین.

  5. معدن سنگ فیروزه نیشابور قدیمی ترین و مهم ترین معدن در کشور است و در سـطح جهان نیز از شهرت و اعتبار خاصی برخوردار است. نیشابور از گذشته های دور، شهری با اهمیت در کنار جاده ابریشم بود و از یک سو، فلات ایران را با آسیای مرکزی و از سوی دیگر، فلات آناتولی و سواحل مدیترانه را به چین پیوند می داد. ایــن معادن در مجاورت یک مسیر قدیمی قرار دارد که در روزگاران قدیم محل عبور کاروان های بازرگانی بوده است.

  6. سلام وقت بخیر
    واقعا سنگ هاتون اصل هستند ؟؟ من چند باری از جاهای دیگه خرید کردم همه بهم انداختن فیک بوده

  7. با سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    سپاس فراوان بابت اطلاعات خوبی که درباره خواص سنگ فیروزه اراٸه کردید.
    همچنین تشکر از سایت دریتا فیروزه جهت فروش سنگ فیروزه مرغوب بسیار زیبا، با کیفیت و شیک.
    خرید از این مجموعه رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت رو هم اعلام کنید.

  8. سنگ های فیروزه این سایت عالی هستند و به راحتی میشه بهشون اعتماد کرد. من مشتری همیشگی شما هستم . با سپاس از سایت خوب دوریتا فیروز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما