سفارش خرید فیروزه عجمی عمده

فیروزه عجمی گرانترین سنگ فیروزه می باشد. فیروزه نیشابور به دو دسته عجمی و شجری تقسیم می شود، که محبوب ترین نوع فیروزه عجمی می باشد سنگ فیروزه عجمی یک رنگ و به رنگ آبی سیر می باشد که انگشتر و پلاک سنگ فیروزه عجمی بسیار زیبا و چشم ربا می باشد از همین رو طرفداران خاص خود را دارد. و انواع مختلف و در طرح های مختلف نیز وجود دارد.

سفارش خرید فیروزه عجمی عمده

فیروزه عجمی چه مزیتی دارد؟

فیروزه عجمی چه مزیتی دارد؟ تولید فیروزه در ایران در شهر کرمان و نیشابور انجام می شو که بیشترین تولید کننده سنگ فیروزه و قطب سنگ فیروزه متعلق به نیشابور در ایران می باشد که درجهان نیز سنگ فیروزه نیشابور بسیار محبوب است. سنگ فیروزه نیشابور در مدل های مختلفی وجود دارد مانند، فیروزه تفال، فیروزه عربی، فیروزه سفید، چغاله، شجری، شکوفه و…..وجود دارد، و در بازار توزیع می گردد. سنگ فیروزه علاوه ب  به کاربرد در تزئین طلا و جواهرات خواص درمانی خاص خود را نیز دارد. و به ویژه در ساخت انگشتر بسیار کاربرد دارد.

مثلا از گذشته تا به امروز مردم کشور ما معتقدند که سنگ فیروزه آبی از چشم زخم و نظر انسان را محافظت می کند، و برای سلامتی قلب و مغز انسان مفید است، و همچنین از بین برنده ترس استرس و بد اقبالی شده و شادی آور و شانس آور می باشد. و باعث تقویت چشم معده کبد و مفید برای گلو دستگاه تنفسی و گردش خون می باشد. و اگر همیشه این سنگ را به همراه خود داشته باشید هنگام وقوع حادثه گاه رنگ عوض می کند و گاهی ترک می خورد.

و همچنین به عملکرد بهتر کبد و غدد کمک شایانی کرده، و در درمان گلو درد و التهابات ریوی بی اثر نمی باشد و باعث تقویت چشم و گردش خون می شود، و بخاطر رنگ روشن و شفاف آن اثر مثبتی بر روی اکسیژن بدن گذاشته و شادی آور می باشد. و باعث رفع مسمومیت خونی و استرس می شود. اگر سنگ فیروزه دارید که رنگ عوض کرده و یا خرد شده بهتر است بدانید تمام اثر خود را از دست داده است و  بی تاثیر می باشد.

تولید عمده فیروزه عجمی صادراتی

تولید عمده فیروزه عجمی صادراتی فیروزه صادراتی بسیار یک دست و زیبا می باشد. فیروزه اصل در هندوستان آمریکا و مصر و ایران وجود دارد که بهترین فیروزه دنیا متعلق فیروزه نیشابور است در ایران علاوه بر نیشابور در کرمان نیز معدن سنگ فیروزه وجود دارد اما بهترین و مرغوب ترین سنگ فیروزه متعلق به نیشابور است که امروزه این سنگ ارزشمند با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسد. البته نیز دورنگ سبز و آبی نیز وجود دارد.

10

  1. سلام قیمت این سنگ فیروزه عجمی رو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  2. سنگ فیروزه در اثر حرارت، آب خود را از دست داده و تغییر رنگ می دهد و رنگ آن سیاه و تیره می شود

  3. سلام و عرض خسته نباشید
    پاین سنگ ها بسیار زیب و چشم نواز است و خواص بسیار زیادی نیز دارد و به همراه داشتن ان ها باز ارامش انسان می شود و به همین خاطر بسیاری از افراد از این سنگ ها استفاده می کنند . این سایت بهترین نوع سنگ فیروزه را همراه با قیمتی مناسب در اختیار تمام مخاطبان خود قرار می دهد.

  4. سلام خسته نباشید، پیگیری جهت دریافت محصول به چه صورت انجام باید بشه؟من منتظر دریافت کالایی که سفارش دادم از سایتتون هستم و قرار بود دو روز قبل به دستم برسه ولی تا الان که خبری نشده و چیزی به دستم نرسیده. ممنون میشم اگر براتون امکان داره پیگیری بفرمایید و نتیجه رو اعلام کنید.

  5. سلام و خسته نباشید خدمت شما ممنون از سایت خوبتون و اطلاعات مفیدتون من نقره فروشی دارم قطعا برای سفارش به سایت شما مراجعه می‌کنند خریداری میکنم

  6. فیروزه صادراتی بسیار یک دست و زیبا می باشد. فیروزه اصل در هندوستان آمریکا و مصر و ایران وجود دارد که بهترین فیروزه دنیا متعلق فیروزه نیشابور است.

  7. فیروزه از نظر انواع به شجری، عجمی، طوفال و خاکی تقسیم می شود. از انواع سنگ فیروزه در ایران از نظر رنگ، نقش و کیفیت می توان به فیروزه عجمی و شجر اشاره کرد

  8. با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    فیروزه عجمی یکی از محبوب ترین و زیباترین سنگ های زینتی بشمار میرود وگرانترین سنگ فیروزه هم هست.
    تشکر ویژه میکنم از سایت دریتا فیروزه جهت تولید و فروش عمده سنگ فیروزه عجمی بسیار زیبا و با کیفیت.
    خرید از این مجموعه رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت این سنگ زیبا رو هم اعلام کنید.

  9. اصلا سنگ هاتون تنوع نداره و فقط برخی از افراد مسن مناسبه. دیگه از این سایت خرید نمی کنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما