قیمت روز فیروزه دامغان صادراتی

به گفته ی اغلب متخصصین حوزه جواهر سازی و انگشتر سازی می توان از سنگ های فیروزه به عنوان یکی از مهمترین سنگ های تزیینی در این صنعت نام برد. به جرات می توان گفت سنگ فیروزه دامغان شاهکار صنعت جواهر سازی و انگشتر سازی به حساب می آید که اگر با نبوغ و خلاقیت شخص جواهر ساز  و انگشتر ساز همراه شود می تواند اثری بسیار با ارزش و زیبا تولید کند.
قیمت روز فیروزه دامغان صادراتی

مهمترین مشخصه فیروزه دامغان

مهمترین مشخصه فیروزه دامغان سنگ های فیروزه ی دامغان معمولاً بسیار نازک اما محکم و بسیار با استحکام هستند که این استحکام باعث می شود در طول برش و شکل دهی به سنگ فیروزه، با شکستن و ترک خوردن سنگ مواجه نشویم.
از نظر ظاهری نیز می توان سنگ های فیروزه را در دو دسته کلی سنگ های فیروزه عجمی و سنگ های فیروزه شجری تقسیم بندی کرد:
سنگ های فیروزه عجمی به سنگ هایی گفته می شود که در ساختار خود عاری از هرگونه خط و خطوط و نقش و نگاره های مختلف باشد و تقریبا در آن هیچ گونه خط و خطوط اضافه ای دیده نمی شود و یا اگر هست نیز بسیار کم است اما سنگ های فیروزه شجری به سنگ هایی گفته می شود که در ظاهر و ساختار خود دارای تعداد بسیار زیادی خط و خطوط و نگاره های نا همگونی باشد که اصطلاحاً به آن رگه های فیروزه می گویند که علاوه بر زیبایی بیش تر سنگ ها به استحکام آن ها نیز کمک می کند. فیروزه دامغان از نوع سنگ های فیروزه ی شجری می باشد که این یکی از مهمترین ویژگی‌های سنگهای فیروزه دامغان است که می توان در هنگام خرید به آن توجه کرد.
انواع فیروزه را می توان بر اساس رنگ نیز دسته بندی کرد که سنگ های فیروزه معمولاً در بین طیف رنگی آبی کمرنگ تا سبز یشمی و تیره وجود دارند و البته قابل ذکر است که هر چه رنگ سنگ فیروزه ی مد نظر به سمت آبی تیره و به سمت رنگ سبز تیره باشد، ارزش مادی و زیبایی ظاهری سنگ فیروزه بیشتر می شود.

بازار خرید انواع فیروزه دامغان

بازار خرید انواع فیروزه دامغان با توجه به بازار پر رونق سنگ فیروزه متاسفانه سودجویان زیادی سنگ های فیروزه ی معادن کم ارزش تر را به نام سنگ های فیروزه ی دامغان به فروش می رسانند که شما می توانید با دانستن ویژگی های ذکر شده سنگ فیروزه اصل دامغان در مطلب بالا و کسب تجربه در این زمینه به راحتی سنگ فیروزه اصل را شناسایی کنید.
هم چنین فروشگاه معتبر ما با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش سنگ های فیروزه اصل، امروزه امکان خرید فیروزه دامغان را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما مصرف کنندگان عزیز فراهم کرده است.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و آشنایی با شرایط و نحوه فروش سنگ فیروزه دامغان، با کارشناسان سایت ما و بخش فروش و پشتیبانی فروشگاه آنلاین ما در ارتباط باشید.

8

  1. با تشکر از شما جهت معرفی این سنگهای فیروزه صادراتی زیبا، بسیار عالی و با کیفیت بودند. خدا به کسب و کارتان رونق بدهد

  2. سلام خسته نباشید
    سنگ فیروزه دامغان بیشتر به کدام کشور ها صادر میشه؟ خیلی ممنون از راهنمایی شما

  3. سایتتون خیلی خوبه هم به شکل تخصصی کار میکنید و هم تنوع دارین تو محصولاتتون مشتاق شدم خریدم رو از سایت شما انجام بدم.

  4. در مصر دو معدن از معادن شبه جزیره سینا که «کشور فیروزه» نامیده می شد نیز وجود دارد که در زمره قدیمی ترین معادن شناخته شده جهان قرار دارند. این معادن اکنون ارزش اقتصادی چندانی ندارند و توســط بومیان به شکل ابتدایی استخراج می شود.

  5. امروزه نوع با کیفیت و اصل سنگ فیروزه بطور بسیار محدودی در بازار عرضه می شود. البته نوعی از آن به عنوان رنگ ثابت به بازار عرضه می شود که با مواد پلیمری ترکیب شده اند. این گونه از سنگها به علت تولید مصنوعی خود تغییر رنگ نمی دهند و در هر اندازه ای موجود می باشند.

  6. وقت بخیر و خداقوت.
    سپاس فراوان بابت اطلاعات کامل و مفیدی که درباره مشخصه مهم سنگ فیروزه دامغان اراٸه کردید.
    همچنین تشکر از سایت دریتا فیروزه جهت تولید و فروش سنگ فیروزه دامغان صادراتی، زیبا، با کیفیت و درجه یک.
    خرید از این مجموعه رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت رو هم اعلام کنید.

  7. سلام . لیست قیمت هاتون رو پرا در سایت نمیگذارید تا بتونیم بهتر تصمیم بگیریم. حتما یابد فرم پر کنیم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما