مراکز فروش سنگ فیروزه کبود اصل

سنگ فیروز از دیرباز به دلیل رنگ جذابی که دارد دارای محبوبیت فراوانی بین افراد است و مراکز فروش زیادی این سنگ فیروزه کبود اصل را خرید و فروش می کنند هر چه رنگ سنگ فیروزه اصل مات تر باشد از ارزش بیشتری از لحاظ قیمت برخوردار است. بهترین بازار که بتوان برای صادرات فیروزه اقدام نمود، ایران است که ظرفیت تولید بالایی دارد.

مراکز فروش سنگ فیروزه کبود اصل

کاربرد سنگ فیروزه کبود در جواهرسازی

کاربرد سنگ فیروزه کبود در جواهرسازی در معادن مختلف از دنیا سنگ فیروزه نتراشیده وجود دارد که پس از استخراج به صورت دستبند گردنبند و یا حتی نگین انگشتر های زیبا تبدیل می شود ایران از جمله کشورهایی است که دارای معادن سنگ فیروزه نتراشیده است و معادن سنگ فیروزه نتراشیده در شهرهای نیشابور شهربابک دامغان کاشمر وجود دارد در بقیه نقاط دنیا مثل کشور آمریکا مصر و تبت نیز معادن سنگ فیروزه وجود دارد.

انواع تراش سنگ فیروزه

هیچ الگویی برای تراش سنگهای زینتی وجود ندارد و بسته به سلیقه تراشکار به شکل های قلب بیضی مثلث گلابی …  برش داده می شود به طور کل می توان انواع تراش را به چهار گروه تقسیم کرد.

  1. تراش صفحه ای
  2. تراش ساده
  3. تراش مرکب
  4. تراش مجدد  

هر کدام از این تراش ها به سبک مختلفی سنگها را برش می‌زند مثلاً در تراش ساده نحوه تراش به این گونه است که سطح بالایی سنگ به صورت گنبدی شکل و سطح زیرین آن به صورت صاف تراشیده می شود.

راز ماندگاری سنگ فیروزه

رنگ سنگ فیروزه به مرور زمان از  فیروزه‌ای به رنگ سبز تغییر میکند برای جلوگیری از تغییر رنگ فیروزه‌ای سنگ، باید آنرا در داخل آب، خاک ،و یا حتی نمک قرار دهیم و یا می توان آن را روی حرارت ملایم قرار داد تا ناخالصی هایی که در ارتباط با سنگ قرار گرفتند و باعث تغییر رنگ آن شدند از بین برود، بدین صورت است که ما می توانیم یک سنگ شفاف و خوشرنگ را داشته باشیم

سنگ فیروزه اصل

اگر بخواهیم بدانیم سنگی را که خریداری کرده ایم اصل یا نه باید بدانیم که رنگ سنگ فیروزه اصل معمولاً کمی مات است. و راه تشخیص دیگر اصل بودن این سنگ گذاشتن سنگ فیروزه در معرض نور آفتاب است به این صورت که اگر رنگ سبز فیروزه تغییر کرد یعنی اینکه سنگ فیروزه ما تقلبی است از دیگر ویژگی سنگ فیروزه اصل مقاوم بودن آن در مقابل خط و خش است یعنی اگر با سوزن روی سنگ خط بکشیم روی سنگ اصل هیچ خطی نمی افتد و حتی با سنگ اصل می توان روی شیشه خط انداخت.

بازار عرضه سنگ فیروزه نتراشیده

بازار عرضه سنگ فیروزه نتراشیده سنگ فیروزه نتراشیده در ایران از محبوبیت خاصی برخوردار است و بازار این سنگ برایِ تاجرانی که در این حوزه کار می‌کنند سودآوری بسیار بالایی دارد. اصولاً سنگ های قیمتی مورد مناسبی برای بازار صادرات از لحاظ ارزآوری به کشور عزیزمان می باشد.

همچنین مجموعه ما این امکان را برای خریداران محترم فراهم آورده تا بتوانند سنگهای قیمتی بسیار با ارزش و با کیفیت بالا را در اختیار  شما  دوستداران سنگهای قیمتی قرار دهد.

9

  1. سلام خسته نباشید من راه فهمیدن سنگ فیروزه نتراشیده که بفهمم اصل است یا نه رو امتحان کردم و پی به اصل بردنش واقعا بردم ممنون از انگشتر و سایت خوبتون

  2. رسول اکرم(صل الله علیه و آله وسلم):هر کس فیروزه را در روز یک بار نگاه کند پنج بار در بهشت به رویش باز می شود

  3. سلام بسیار سپاسگذارم از سایت خوب شما
    پیشنها م یکنم دوستان به حرفر بنده در هنگام خرید توجه داشته باشند. سنگ فیروزه یک نوع کانی از جنس فسفات آبدار آلومینیوم به همراه مس می باشد . فیروزه سنگی است با بافتی متخلخل ، که هر چه این تخلخل کمتر باشد سنگ فیروزه مرغوب تر است . ضریب سختی این سنگ ارزشمند بین ۵ و ۶ موس می باشد

  4. سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار هست مجموعه تون و رفتار درستی با مشتری دارید. امیدوارم همیشه با همین روال به فعالیتتون ادامه بدین.ممنون

  5. سلام بسیار از سفارشم راضی بودم اگر چه من قبلا از فروشگاه ها به صورت حضوری خرید می کردم اما خرید از سایت شما به من نشان داد که محصولم را می توانم در مدت کوتاه با کیفیت و قیمت عالی دریافت کنم و نگران ترافیک و وقت برای تهیه کالای مورد نظرم نباشم.

  6. چقدر خوبه که در هر موضوعی بخواهی با سرچ در گوگل اطلاعات خواسته شده رو بدست میاری ممنون از اینکه راجب این سنگ کامل و جامع توضیح داده بودید ممنون از سایت خوبتون.

  7. در گذشته برای زیبا تر کردن جلوه این سنگ از روش های اشباع کردن آن با روغن های رنگین، واکس و مواد پلاستیکی رنگی استفاده می شد. بنابراین با اتصال فلز داغ به این نقاط بوی بسیار زننده از پلاستیک به مشام می رسد. واکس و روغن در تماس با فلز داغ عرق کرده و در سنگ فیروزه باقی می ماند.

  8. سلام وقت بخیر
    چه انگشتر هلی قشنگی کجا میتونم قیمت این سنگ ها رو ببینم ؟

  9. با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    سپاس فراوان بابت اطلاعات کامل و مفیدی که درباره کاربرد سنگ فیروزه کبود در صنعت جواهر سازی اراٸه کردید.
    همچنین تشکر از سایت دریتا فیروزه جهت تولید و فروش سنگ فیروزه کبود اصل، بسیار زیبا، با کیفیت و درجه یک.
    خرید از این مجموعه رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت و نحوه سفارش رو هم اعلام کنید.
    آیا فروش حضوری هم دارید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما