مرکز توزیع فیروزه عجمی دامغان

امروزه کمتر کسی را میتوان یافت که سنگ فیروزه و ارزش و زیبایی آن را نشناسد. این سنگ، نوعی سنگ گرانبها و معروف است که در ساخت جواهرات به کار میرود. این نوع سنگ در کشور ما در سه شهر نیشابور، دامغان و کرمان از معادن استخراج میشود. در کشورهای عربی مرسوم است که فیروزه را به دو نوع شجری و عجمی تقسیم میکنند که نوع عجمی به فیروزه عجمی دامغان، نیشابور و کرمان تقسیم میشود.

مرکز توزیع فیروزه عجمی دامغان

کیفیت انواع فیروزه عجمی دامغان

کیفیت انواع فیروزه عجمی دامغان

فیروزه عجمی که در میان اعراب از محبوبیت بیشتری برخوردار است، به دلیل سطح صاف و بدون رگه به این نام معروف شده است. فیروزه عجمی دامغان خود به رنگ های مختلفی از جمله آبی روشن، آبی تیره، سبز روشن و سبز تیره یافت میشود. 

تشخیص سنگ فیروزه اصل از نوع تقلبی آن بسیار کار دشواری است و کارشناسان همواره توصیه میکنند که سنگ های قیمتی همچون فیروزه و یا جواهرات ساخته شده از آنها را از فروشگاه های مطمئن و دارای مجوز خریداری نمایید، چراکه تشخیص انواع فیروزه ی اصل از تقلبی حتی ممکن است برای بسیاری از متخصصان نیز کار دشواری باشد.

فیروزه دامغان از لحاظ ویژگی ها و زیبایی، بسیار شبیه به فیروزه نیشابور که معروف ترین فیروزه دنیاست، میباشد. در تشخیص نوع معدن فیروزه تنها راه مطمئن، خرید از مجموعه ایست که اطمینان مشتریان را طی سال ها فعالیت جلب کرده است و کیفیت محصولات خود را تضمین می نماید.

تولید کنندگان فیروزه عجمی دامغان

تولید کنندگان فیروزه عجمی دامغان

به منظور تولید فیروزه، ابتدا نیاز است که سنگ های فیروزه از معادن مورد نظر استخراج و خالص سازی شوند و سپس در اختیار خریداران قرار گرفته و در تولید جواهرات و… استفاده شوند.

مجموعه ما مفتخر است اعلام نماید که فیروزه عجمی دامغان را که از لحاظ زیبایی زبان زد است، با اصالت کامل و کیفیت و مرغوبیتی مثال زدنی، ارائه میدهد و در بازارهای داخلی و خارجی به فروش میرساند. ضمن توصیه به علاقه مندان به این سنگ زیبا، در مورد سودجویان بازار فروش سنگ فیروزه، باید گفت که محصولات شرکت ما امادگی لازم برای ارزیابی توسط تمامی متخصصان این عرصه را دارند و علت این آمادگی همیشگی، اطمینان از کیفیت محصولات است.

تمامی علاقه مندان در صورت تمایل به خرید محصولات انواع سنگ فیروزه، میتوانند با مجموعه ما در تماس بوده و هماهنگی های لازم را با مدیر فروش محترم انجام دهند. همچنین این مجموعه امکان خرید اینترنتی و آنلاین را نیز فراهم آورده است که به منظور آن لازم است به سایت شرکت مراجعه کرده و تمامی سفارشات خود را ثبت نمایید.

1

  1. محصول شما بسیار پر فروش و پر طرفدار هست و طبیعتا تمام مشتریان به دنبال یک راهکار راحت و سریع جهت خریدن آن هستند و این سایت با گذاشتن چنین درگاهی راه رو برای مشتریان هموار کرده تا کالای مورد نظر و کیفیت مطلوب را به صورت یک جا به دست بیاورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما