آخرین قیمت فیروزه عجمی اصل

اگر بدنبال سنگهای قیمتی و با ارزش هستید و برای ساخت انگشتر، گردنبند، دستبند و هر چیز تزئینی دیگر بدنبال بهترین و اصل ترین فیروزه میگردید به شما پیشنهاد میکنیم که فیروزه عجمی اصل خریداری کنید.

برای اطلاع از آخرین قیمت فیروزه عجمی اصل با ما تماس بگیرید. ما بهترین و با کیفیت ترین فیروزه را داریم. این نوع فیروزه در تمام دنیا بی نظیر است. این فیروزه آبی پر رنگ  است.

آخرین قیمت فیروزه عجمی اصل

ویژگی انواع فیروزه عجمی اصل

ویژگی انواع فیروزه عجمی اصل فیروزه ها انواع مختلفی دارند از قبیل فیروزه عجمی، فیروزه شجری، فیروزه چغاله، فیروزه چغاله کمرنگ و نیمرنگ و چاله سفید رنگ، فیروزه عربی و توچال سفید، فیروزه خاکی، فیروزه گل کاسنی  که در میان تمام این فیروزه ها فیروزه عجمی اصل نوعی فیروزه است که دارای کیفیت بالایی است و مشخصه‌ای دارد که آن را از فیروزه های دیگر جدا می‌کند.

به طور مثال روی این نوع فیروزه خط های سیاه یا خط های طلایی که نشانه معدن می باشد دیده می شود. هر چقدر که این خط ها به طلایی نزدیک‌تر باشد فیروزه مرغوب تر است. این نوع فیروزه به رنگ آبی روشن، آبی تیره، سبز تیره و سبز روشن می باشد.هر چه که رنگ آبی به سبز نزدیک‌تر باشد فیروزه مرغوب تر است.

این نوع فیروزه به شکل گرد یا بادامی است و سنگ باطله ندارد و بیشتر آبی پر رنگ می باشد. این نوع فیروزه اگر روی آن را با چیزی بکشی نباید دچار خش شود در صورتی که فیروزه های تقلبی با کشیدن چیزی نوک تیز روی آنها به راحتی دچار خش می شود و غیر اصل بودن آنها مشخص می شود‌. ما تولید فیروزه عجمی اصل را انجام می‌دهیم.

این نوع فیروزه از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌توان از آن برای جواهرات ای مانند گوشواره و دستبند و انگشتر استفاده کرد چون در بازار فیروزه های تقلبی را به جای اصل میفروشند.مشتریان خیلی کم می‌توانند اصل را از تقلبی تشخیص دهند. بنابراین ما پیشنهاد می کنیم که این نوع فیروزه را از مرکز فروش ما خریداری کنید تا مرغوب ترین فیروزه را به شما ارائه دهیم‌

تولید کنندگان فیروزه عجمی اصل

تولید کنندگان فیروزه عجمی اصل ما تولیدکنندگان فیروزه عجمی اصل هستیم و انواع فیروزه را تولید می‌کنیم. فیروزه ای را که ما تولید میکنیم دارای مرغوبیت و کیفیت بالایی است. از این نوع فیروزه برای روی انگشتر، دستبند و گردنبند و گوشواره بسیار استفاده می‌کنند.

فیروزه اصل عجمی آبی پررنگ است و به شکل گرد یا بیضی می باشد این نوع فیروزه که بر روی آن خط های سیاه یا طلایی دیده می‌شود که هرچه طلایی آن بیشتر باشد مرغوب تر است.

این نوع فیروزه در بازار وجود دارد اما باید از اصل بودن آن مطلع باشید زیرا بعضی فروشندگان تقلبی را به جای اصل ارائه می دهند و مشتریان به سختی می توانند فیروزه اصل را تشخیص دهند. ام اما با سالها تجربه بهترین فیروزه اصل را به شما عرضه می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما