ارائه کننده سنگ فیروزه اصل

سنگ فیروزه اصل از جمله سنگ های زنده و اصیل است که از گذشته های دور تا کنون در بین اقوام و ملل گوناگون مورد استفاده قرار می گرفت و همه به وجود خواص فراوان در آن باور داشتند. ارائه کننده آن نیز این سنگ را در نمونه های طبیعی و رنگ و طرح مختلفی عرضه می کند و توانسته با ارائه نمونه های اصیل رضایتمندی مشتریان را به خود جلب کند.

ارائه کننده سنگ فیروزه اصل

کیفیت انواع سنگ فیروزه اصل

کیفیت انواع سنگ فیروزه اصل کیفیت سنگ فیروزه اصل بسته به ترکیبات و مواد بکار رفته در آن مختلف است چون این سنگ در رنگ های آبی، سبز و زرد استخراج می شود که نوع آبی آسمانی به دلیل خالص بودن کیفیت درجه یک دارد و در صورتی که بدون رگه و یکدست نیز باشد ارزش بیشتری دارد. نمونه آبی نیز به دلیل وجود مس به این رنگ درآمده که اصلی ترین نمونه های فیروزه است.

علاوه بر آن فیروزه در صورتی که دارای ترکیبات کروم باشد سبز رنگ بوده و کیفیت متوسطی دارد و در صورت داشتن آهن نیز رنگ زردی دارد که از نمونه های ارزانتر می باشد. فیروزه اصیل دارای دو نوع عجمی و شجری است که نوع عجمی از نوع بدون رگه و درجه یک بوده و نوع شجری از نوع رگه دار و درجه دو است که هر کدام این سه رنگ ذکر شده را دارا می باشد.

علاوه بر آن وجود آهک نیز باعث کم رنگ شدن رنگ های آبی، سبز و زرد در این سنگ شده و سایر ترکیبات دیگر نیز در سنگ رنگ آبی مایل به سبز و سبز مایل به زرد را ایجاد نموده است. فیروزه از نوع سنگ های متخلخل است که هر چه تخلخل در آن کمتر باشد دارای تراکم بیشتر و جلا و کیفیت بالاتری می باشد، لذا به طور کلی می توان گفت فیروزه عجمی آبی آسمانی از نوع کیفیت اعلا می باشد. 

فروش عمده سنگ فیروزه اصل

فروش عمده سنگ فیروزه اصل فروش سنگ فیروزه اصل و طبیعی در انواع طرح و رنگ صورت می گیرد که با تنوعی که در آنها وجود دارد تمام سلایق و بودجه ها پوشش داده می شود. این سنگ سایز و ابعاد مختلفی داشته و از درجه کیفیت های مختلف و اصیلی برخوردار می باشد.

فیروزه یک سنگ زنده است که علاوه بر زیبایی فوق العاده بالایی که دارد دارای فواید و مزیت های زیادی برای استفاده کننده می باشد. همچنین به دلیل تزئینی بودن فیروزه از آن در تهیه انواع زیور آلات طلا و نقره و … استفاده می شود و علاوه بر آن در ساخت انواع اشیاء هنری نیز از آن بهره برده می شود.

فیروزه تا زمانی که زنده است دارای فواید زیاد است به همین دلیل باید از آن به خوبی نگهداری شود چون در صورت حفاظت نادرست از آن میمیرد و شکل ظاهری و خواصش از بین خواهد رفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما