ارائه کننده فیروزه سبز عجمی

سنگ فیروزه یکی از زیباترین و جذاب ترین سنگ های زینتی است که امروزه در سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است این نوع سنگ به دو دسته تقسیم می شود سنگ فیروزه عجمی و سنگ فیروزه شجری

سنگ فیروزه سبز عجمی سبز فقط در معادن ایران وجود دارد و در بین کشورهای عربی محبوبیت دارد.  آنچه برای طرفداران سنگ فیروزه سبز عجمی اهمیت دارد این است که هر چه رنگ سنگ فیروزه عجمی تیره تر باشد گرانبهاتر است.

ارائه کننده فیروزه سبز عجمی

اطلاعاتی درباره فیروزه سبز عجمی

اطلاعاتی درباره فیروزه سبز عجمی

سنگ فیروز از دیرباز به دلیل رنگ بسیار زیبا دارای محبوبیت فراوانی بین افراد مختلف بوده و هست هر چه رنگ سبز فیروزه این سنگ تیره تر باشد قیمت این سنگ بالا تر و کیفیت آن نیز بیشتر است.

فرق فیروزه عجمی و شجری

فیروزه سبز عجمی قبل از تراشیدن به رنگ آبی تیره است و شکل ظاهری آن گرد و درشت است و از لحاظ قیمت گرانترین نوع سنگ فیروزه است این نوع سنگ در کشورهایی مثل آمریکا به بالاترین قیمت به فروش می رسد ولی سنگ فیروزه شجری دارای شکستگی‌ها و رگه هایی است که آن را از سنگ عجمی متمایز میکند در کشورهای عربی سنگ فیروزه عجمی محبوبیت بیشتری دارد.

انواع سنگ فیروزه 

سنگ فیروزه قبل از طریق تراشیدن دارای انواع مختلفی است که آنها را به صورت زیر نام گذاری می کنند.

  • سنگ فیروزه عجمی پاک نیمرنگ
  • سنگ فیروزه عربی
  • سنگ فیروزه توفال
  • سنگ‌فیروزه نیمه توفال
  • سنگ فیروزه چغاله
  • سنگ فیروزه شکوفه
  • سنگ فیروزه شجری

و …  است. که هر کدام از این سنگ ها دارای کیفیت رنگ متفاوتی هستند و از لحاظ قیمت گذاری دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

خرید و فروش سنگ فیروزه عجمی

سنگ فیروزه عجمی در کشورهای مختلف دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد از این رو بازار فیروزه عجمی در کشورهای مختلف از حاشیه سود بالایی برخوردار است. و به دلیل پرطرفدار بودن این سنگ زینتی امروزه در بازار فیروزه، سنگ تقلبی را به جای اصل میفروشند مثلاً سنگ فیروزه نیشابور ارزش بیشتری نسبت به سنگ فیروزه دامغان و کرمان دارد و باید در هنگام خرید به این نکته توجه کنیم، و از فروشنده درخواست شناسنامه اصلی سنگ را بنماییم، تا یک سنگ واقعی را خریداری کرده باشیم.

مراکز عرضه فیروزه سبز عجمی

مراکز عرضه فیروزه سبز عجمی

رنگ سبز عجمی رنگ فوق العاده زیبا و جذاب است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند سنگ فیروزه در بین دوستداران این سنگ نماد دوستی است از جمله مراکز عرضه  فیروزه سبز عجمی مرکز تجاری ما می باشد شما در هر لحظه که اراده کنید می توانید اقدام به خرید سنگ فیروزه سبز عجمی زیبا نمایید. همکاران ما در مجموعه تجاری در هر ساعتی از شبانه روز آماده ارائه این سنگ زیبا از هر معدنی را که شما درخواست داشته باشید ارائه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما