ارائه کننده فیروزه فاخر عجمی

اکثر افراد با سنگهای قیمتی آشنایی دارند و برای زیبایی از آن استفاده می کنند. فیروزه از قدیم در ایران از معادن استخراج می شد. مراکز ارائه کننده فیروزه فاخر عجمی بهترین نوع این سنگ را تهیه می کنند و آن را به عنوان کالایی گرانبها به بازار ایران و خارج از ایران ارسال می کنند. شهر نیشابور معادن فیروزه زیادی دارد که از آنها بهترین نوع فیروزه در دنیا به دست می آید. 

ارائه کننده فیروزه فاخر عجمی

کیفیت انواع فیروزه فاخر عجمی

کیفیت انواع فیروزه فاخر عجمی کیفیت انواع فیروزه فاخر عجمی از روی ظاهر سنگ تا حدود زیادی مشخص می شود. این سنگ ظاهر فوق العاده ای دارد و در روی آن اثری از شکستگی مشاهده نمی شود. به دقت و با ظرافت تمام توسط هنرمندان ایرانی نقش می خورد تا آماده شود.

برخلاف برخی انواع فیروزه که به شکل طبیعی دارای خطوطی روی خود هستند این نوع بدون هیچ طرح و  نقشی است و رنگ آن آبی خالص است.

رنگ آبی این فیروزه پر رنگ است و طیف رنگی دیگری مثل رنگ سبز در آن وجود ندارد. در واقع با یک سنگ آبی خالص روبرو هستیم که به دلیل یکتایی و چشم نوازی که این رنگ دارد، آبی فیروزه ای را از روی نام این سنگ انتخاب کرده اند.

قیمت روز فیروزه فاخر عجمی

قیمت روز فیروزه فاخر عجمی قیمت فیروزه اولا بستگی به این دارد که می خواهیم آن را از چه طریق و از کدام عرضه کننده تهیه کنیم. عامل دوم در تعیین قیمت شکل ظاهری سنگ هنگام خرید است. سنگ در ابتدا که استخراج می شود ناخالصی دارد و هیچ پردازشی روی آن صورت نگرفته است. نیاز است که سنگ ابتدا جدا شده و قسمت‌هایی که فیروزه نیستند دور انداخته شود.

برخی خریداران اقدام به خرید سنگ خام و ناخالص می کنند تا خودشان مراحل بعدی را روی آن انجام دهند. طبیعتاً سنگی که این حالت را دارد قیمت متفاوتی با سنگ خالص و تراش خورده دارد.

اگر می خواهیم فیروزه ای بخریم که کاملا خالص شده، برش خورده، به زیبایی تبدیل به یک سنگ تزیینی شده، قیمت باز هم متفاوت خواهد بود. 

ضمن اینکه برای خرید فیروزه فاخر درجه یک از بازار فیروزه توجه کنید که سنگ روی رکابهای انگشتر یا گردنبند یا دستبند قرار داده می شود. خود این رکابها و زنجیرها که در کنار سنگ اصلی قرار دارند زیبا و قیمتی هستند و باز هم قیمت را تغییر خواهند داد.

خریداران محترم در هر جای کشور اگر خواهان دسترسی به آخرین اطلاعات و قیمت به روز در مورد سنگ فیروزه عجمی هستند می توانند با شماره تماسهای قرار داده شده در سایت تماس بگیرند و با کارشناسان ما مشورت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما