بازار خرید سنگ فیروزه آبی خام

در حال حاضر سنگ فیروزه آبی یکی از سنگ های با ارزش و قیمتی در ایران است که بهترین نوع سنگ فیروزه را می توان در شهر نیشابور یافت . و بهترین نوع سنگ برای صادرات می باشد. سنگ فیروزه یکی از پر طرفدار ترین نوع سنگ هاست. سنگ فیروزه دارای خواص زیادی برای بدن می باشد که در قدیم مردم از آن استفاده های زیادی می کردند.

بازار خرید سنگ فیروزه آبی خام

مشخصات بهترین سنگ فیروزه آبی

مشخصات بهترین سنگ فیروزه آبی امروزه سنگ فیروزه خام را به تراش کار می دهند و تراش کار آن را به صورت نگین در آورده و برای جواهرات مختلف از آن استفاده می کنند. سنگ فیروزه به رنگ های سبز، آبی می باشند که دارای رگه های مشکی است. و نوع آبی آن مفید تر می باشد.  

سنگ فیروزه آبی باعث آرامش بدن و ذهن می شود. و انرژی منفی را دور می کند. و هر کس از سنگ فیروزه استفاده کند باعث زیاد شدن مال و اموال می شود. و بیماری را از بدن دور می کند. از فیروزه به عنوان چشم زخم استفاده می شود. این سنگ بین خانم ها و آقایان طرفدار زیادی دارد و برای ساختن انگشتر می باشد. 

رنگ آبی این نوع سنگ بستگی به مس آن دارد اگر مقدار مس در آن زیاد باشد رنگش آبی است. در ایران دو نوع فیروزه می باشد از جمله: شجعی، عجمی است فیروزه عجمی بدون رگه است و بهترین نوع سنگ محسوب می شود و فیروزه شجری دارای رگه های زیادی است که اروپائیان این نوع را بیشتر می پسندند.

سنگ فیروزه آبی با ارزش ترین و کمیاب ترین نوع سنگ است که در معدن های نیشابور و کرمان به دست می آید و دارای ضخامت کمتری می باشد. و امروزه از آن برای ساخت ظروف مینا کاری و تسبیح استفاده می کنند. سنگ فیروزه قدیمی ترین سنگ می باشد که قدمت آن به هزار سال می رسد.

توزیع مستقیم سنگ فیروزه صادراتی

توزیع مستقیم سنگ فیروزه صادراتی امروزه بهترین و مرغوب ترین فیروزه را می توان از شهر نیشابور در اندازه های مختلف و قیمت مناسب  به صورت کلی و جزئی خریداری کرد درحال حاضر باعث شده مسافران و گردشگران زیادی از سنگ فیروزه استفاده کنند. سنگ فیروزه صادراتی را تاجران به صورت خام و تراش نخورده تهیه می کنند و با قیمت های بالا به کشور های دیگر می فروشند.

قیمت سنگ های فیروزه بستگی به رنگ و اندازه آن متفاوت است و می توان این سنگ های با ارزش را از فروشگاه ها و سایت های معتبر خریداری کرد. و برای اصل بودن سنگ فیروزه باید پشت نگین فیروزه برسی بشود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما