بازار خرید سنگ فیروزه آبی

سنگ فیروزه یکی از سنگ های بسیار مورد توجه برای کاربرد های زینتی مثل عقیق انگشتر، گردنبند، تسبیح و حتی شطرنج می باشد سنگ فیروزه از معادن این سنگ در شهرستان نیشابور، دامغان و کرمان استخراج می‌شود و به کارگاه های تراش این نوع سنگ های زینتی ارسال شده و تبدیل به فراورده های دیگر مانند موارد مذکور می گردد . یکی از این نوع سنگ ها سنگ فیروزه آبی می باشد که دارای مخاطبان بسیار زیادی برای استفاده برای عقیق انگشتر و تسبیح و ظروف می باشد و بازار خرید بسیار فعالی را نیز تجربه کرده است.

بازار خرید سنگ فیروزه آبی

آشنایی با معدن فیروزه در جهان

آشنایی با معدن فیروزه در جهان

معدن فیروزه دارای ویژگی های خاصی می باشد از جمله این که معمولاً در نزدیکی معادن فلزی مثل مس، طلا یا سنگ آهن البته با شرایط خاص ممکن است تشکیل گردد.

از جمله معادن فیروزه معروف در جهان می توان معدن فیروزه نیشابور معدن فیروزه دامغان کرمان تبت و آمریکا را نام برد اما معروف ترین معدن فیروزه در جهان که البته قدیمی ترین معدن فیروزه جهان نیز می‌باشد معدن فیروزه نیشابور است این معدن از قدیم دارای شهرت جهانی بوده است و اسم فیروزه در واقع از این معدن شکل گرفته است به صورتی که سنگ فیروزه از طریق ترکیه به اروپا و تمام کشورهای جهان صادر می گردیده است و دارای زیبایی های منحصر به فرد در نزد مخاطبان خود بوده است.

فیروزه آبی طبیعی در واقع فیروزه‌ای است که از سنگ معدن آن استخراج شده باشد و در مکان طبیعی ذخیره واقعی آن استخراج شده باشد. از جمله فیروزه های آبی طبیعی می توان به فیروزه آبی شجری و عجمی اشاره کرد تفاوت فیروزه شجری با عجمی در این است که فیروزه آبی شجری دارای رگه طلایی رنگ در بافت خود می باشد و دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد لازم به ذکر است که با کیفیت ترین فیروزه موجود در جهان فیروزه معدن نیشابور می‌باشد که به خاطر کیفیت بالای آن و ارزش جهانی اش، اکثر فیروزه های جهان را به نام این فیروزه به فروش می رسد.

مرکز فروش سنگ فیروزه آبی صادراتی

مرکز فروش سنگ فیروزه آبی صادراتی

سنگ فیروزه دارای زیبایی های منحصر به فردی می باشد و دارای مشتری های بسیاری در داخل و خارج کشور می باشد. بنابراین  خرید نوع اصیل آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

از جمله بازارهای فیروزه آبی صادراتی می‌توان این سایت را نام برد که به صورت تخصصی سنگ های زینتی و مخصوصاً سنگ فیروزه نیشابور را در بهترین کیفیت و انواع و اقسام مدل ها و بافت های این سنگ به فروش می رساند.

از جمله این سنگ ها سنگ فیروزه صادراتی می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی از جمله فشرده بودن و رگه های بسیار زیبا در درون آن می باشد و انواع و اقسام سنگهای فیروزه از جمله سنگ فیروزه عجمی سنگ فیروزه شجری و سنگ فیروزه عجمی پاک در آن موجود می باشد و به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما