بازار خرید سنگ فیروزه صادراتی

یکی از سنگ های معدنی موجود در دنیا که از آلومینیوم و سولفات مس به وجود آمده است و به دلیل وجود مس و آهن در آن به رنگ آبی در آمده فیروزه است. فیروزه سنگی است خالص که بسیار گران قیمت بوده که از دل سنگ های معادن به دست می آید و ایران یکی از مشهورترین تولید کنندگان سنگ فیروزه در جهان محسوب می‌شود که به دلیل خواص بسیار به کشورهای دیگر صادر می شود. سنگ فیروزه صادراتی نیشابور از مرغوب ترین فیروزه کشور محسوب می شود.

بازار خرید سنگ فیروزه صادراتی

بررسی مشخصات فیروزه صادراتی

بررسی مشخصات فیروزه صادراتی سنگ فیروزه رنگ بسیار زیبایی دارد که هر چشمی را به خود خیره می کند برای هر چه خوش رنگ شدن فیروزه در خلل ها و شکاف های آن از آنلین و  نمک های مس استفاده می کنند.

امروزه متقلبین ، بسیاری از کانی های موجود از جمله : هولیت رنگ شده، آمازونیت و … که شباهت بسیار زیادی به فیروزه دارند را به جای فیروزه اصل به بازار و مردم غالب می کنند.

سنگ فیروزه نیشابور مرغوب ترین و گران قیمت ترین سنگ جهان است. از جمله مشخصات فیروزه اصلی هر چند تشخیص اصل بودن سنگ فیروزه و بدل بودن آن  حتی برای متخصصین هم کار دشواری است اما به طور کلی فیروزه اصلی دارای رنگی مات بوده که در پشت نگین رگه های سیاهی دارد و رنگ آبی آسمانی دارد.

فیروزه نیشابور از گرانترین و مرغوب ترین سنگ های زینتی در جهان است که به کشور های دیگر صادر می شود. فیروزه سنگ بسیار حساسی است که در مقابل مواد شیمیایی و آب و هوایی تغییر رنگ می دهد و حتی ممکن است بمیرد.

سنگ فیروزه مرده دارای رنگی کدر و مات است که بر اثر استفاده از مواد شیمیایی و آب داغ و شوینده ها و چربی و ادکلن رنگ خود را از دست می دهد و می‌میرد که در این صورت ارزش بهایی خود را از دست داده و خواصی ندارد.

فروش بهترین سنگ فیروزه مرده

فروش بهترین سنگ فیروزه مرده سنگ فیروزه تنوع بسیار زیادی دارد و تقریبا در بسیاری از نواحی جهان تولید می شود اما سنگ فیروزه نیشابور بعنوان پربها ترین سنگ در جهان شناخته شده است که به دلیل خواص بسیار زیاد و زیبایی منحصر به فرد تقاضای بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

فیروزه صادراتی نیشابور که بسیار مرغوب و پر خواص و گران بها است بعنوان یک سنگ زینتی محسوب می شود که خواص بسیار زیادی دارد.

فروش سنگ فیروزه در تمامی نقاط کشور ممکن است اما تشخیص اصلی و بدل بودن آن بسیار کار مشکلی است و شما به راحتی می توانید سنگ فیروزه اصلی را از فروشنده های معتبر خریداری و استفاده کنید و با رعایت نکات بسیار ساده ای مانع از مرگ سنگ فیروزه شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما