بازار خرید سنگ فیروزه کرمان

امروزه ایران بزرگترین تولید کننده فیروزه در جهان می باشد که به کشور ها ی خارجی و بازار های داخلی صادر و عرضه می کنند و باعث شده تاجران و سرمایه گذاران زیادی به کشور بیایند و این کالای با ارزش و گرانبها را برای تجارت انتخاب کنند. بهترین نوع سنگ فیروزه در شهرهای نیشابور و کرمان و دامغان به دست می آید که یکی از پرطرفدار ترین نوع سنگ ها می باشد. و سنگ فیروزه برای درمان بیماری های مختلف استفاده می شود.

بازار خرید سنگ فیروزه کرمان

اطلاعاتی درباره سنگ فیروزه کرمان

اطلاعاتی درباره سنگ فیروزه کرمان در حال حاضر سنگ فیروزه کرمان به رنگ آبی و سبز می باشد و دارای گوشت و ضخامت بیشتری نسبت به فیروزه نیشابور است. فیروزه کرمان دارای درخشش زیادی است و کمیاب تر می باشد و می توان گفت از زیبایی بالاتری برخوردار است. و اما در برابر ضربه و صدمه شکننده تر از نوع های دیگر می باشد. از سنگ فیروزه برای ساخت زیور آلات، تسبیح و انگشتر استفاده می شود. فیروزه کرمان دارای مقاومت کمتری نسبت به فیروزه نیشابور دارد. 

سنگ فیروزه اصل برای چشم زخم و دور کردن انرژی منفی استفاده می شود که مردم اعتقاد زیادی به این نوع سنگ دارند که در برابر بلایا و حوادث مختلف از آنان محافظت می کند. سنگ فیروزه به رنگ های آبی، سبز می باشد که دارای دو نوع است عجمی و شجعی می باشد. بهترین نوع فیروزه را از سطح زمین به دست می آورند و سنگ های فیروزه انواع مختلفی دارد. سنگ فیروزه اصل باید رنگ آبی و دارای رگ های مشکی در پشت سنگ باشد.

سنگ فیروزه را نباید در برابر حرارت، مواد شوینده قرار داد زیرا باعث از بین رفتن اثر آن می شود و نباید با کرم و ادکلن آغشته شود. از خواص سنگ های فیروزه در قرآن و ائمه از آن یاد کرده اند که سنگ های فیروزه فقر را از بین می برد. در قدیم از این سنگ برای بر آورده شدن حاجات و استجابت دعا استفاده می شده است.   

قیمت روز سنگ فیروزه کرمان

قیمت روز سنگ فیروزه کرمان امروزه در ایران تشخیص فیروزه اصل کار دشواری بوده و با قیمت زیادی به مشتریان می فروشند برای خرید فیروزه اصل باید به بازار سنگ فیروزه که در شهر های تولید کننده می باشد رجوع کرد و سنگ فیروزه اصل باید از افراد مطمئن خریداری کرد. 

قیمت فیروزه اصل بستگی به کوچکی و بزرگی آن دارد . سنگ فیروزه اصل را می توان از مراکز مطمئن خریداری کرد که بهترین نوع فیروزه در شهر کرمان و نیشابور می باشد و می توان این سنگ قیمتی را به صورت اینترنتی از سایت های مجاز تهیه کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما