بازار خرید سنگ فیروزه ی اصل راف

سنگ فیروزه ای که از داخل زمین استخراج می شود، به صورت کاملا خام بوده و زوائد خیلی زیادی دارد که باید از آن جدا شوند. به این سنگ فیروزه راف گفته می شود. این سنگهای راف در حجم انبوهی به کارخانه های تولید سنگهای قیمتی ارائه می گردند تا با روش های پیشرفته و مدرن با نهایت دقت تراشیده شده و آماده مصرف گردند. سنگ فیروزه ی اصل در بازار خرید و فروش سنگهای قیمتی به متقاضیان عرضه می شود.

بازار خرید سنگ فیروزه ی اصل راف

از کجا بفهمیم سنگ فیروزه زنده است؟

از کجا بفهمیم سنگ فیروزه زنده است؟ حتما تا به حال شنیده اید که سنگ فیروزه یک سنگ زنده و دارای حیات است. این نگین زیبا طول عمری دارد که ممکن است در اثر استفاده نادرست خیلی کوتاه شود و به اصطلاح سنگ بمیرد. اما از کجا باید بفهمیم سنگ فیروزه زنده یا مرده است؟

برای تشخیص دادن این موضوع بهترین راه ممکن بررسی کردن رنگ این سنگ است. سنگی که هنوز زنده باشد رنگی شفاف و روشن دارد. اما وقتی به آن آسیب می رسد، رنگ آن کم کم کدر و تیره شده و از زیبایی و ارزش مادی و معنوی آن کاسته می شود.

به علاوه باید دقت کنید که روی سطح آن بریدگی و خش وجود نداشته باشد. چرا که این مسئله مهم ترین عامل در نابودی فیروزه می باشد. این سنگ زیبا نسبت به مواد شیمیایی و اسیدی خیلی حساس است و وجود این بریدگی ها باعث جذب شدن آنها به داخل فیروزه و نابودی آن می گردد.

امروزه با استفاده از محلول های خاص شیمیایی سنگ های آسیب دیده ای را که رنگ خود را از دست داده اند دوباره احیا یا زنده می کنند. به این ترتیب خواص و زیبایی آن مجددا باز می گردد و سنگ ارزش خود را دوباره بدست می آورد.

مرکز پخش سنگ فیروزه ی اصل

مرکز پخش سنگ فیروزه ی اصل فیروزه ی اصل راف یا کاملا خام و ابتدایی که از داخل معادن زیر زمینی خارج می شود، برای اینکه فراوری و آماده فروش در بازار های مصرف گردد، باید مراحلی را در کارگاه های تولیدی طی کند که شامل تراش خوردن و صیقل دادن است.

سپس سنگ هایی که از ناخالصی ها پاک شدند به جواهر سازان و سنگ تراشان عرضه می گردند تا به دست متقاضیان و خریداران برسند.

مرکز اصلی توزیع و پخش سنگ فیروزه، این گوهر زیبا را از کارگاه های صنعتی در حجم بالایی خریداری کرده و برای فروش ارائه می دهد. در این مراجع سنگ ممکن است جداگانه و یا به شکل زیور آلات مختلف به مشتریان عرضه شود که هر کدام از آن ها نرخ متفاوتی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما