بازار خرید فیروزه اصل دامغان

فیروزه اصل دامغان نوعی خاص از انواع فیروزه های موجود در معادن کشورمان می باشد. این نوع سنگ به خاطر خواص درمانی و سلامتی که برای بدن دارد، دارای ارزش بسیار زیادی در نزد مردم می باشد. هم اکنون تولید کنندگان زیادی در زمینه استخراج از معادن دامغان و تراش این نوع سنگ مشغول به کار هستند. با توجه به استخراج این نوع سنگ و تولید سنگ فیروزه و استقبال مردم بازار خرید فیروزه اصل دامغان از رونق خوبی برخوردار است.

بازار خرید فیروزه اصل دامغان

مهمترین مشخصه فیروزه دامغان

مهمترین مشخصه فیروزه دامغان دامغان یکی از شهرهای مهم کشورمان است، که دارای معادن مختلفی از سنگ فیروزه می باشد. این منطقه به خاطر شرایط آب و هوای مناسبی که دارد، بهترین نوع سنگ فیروزه از این کشور استخراج می شود. فیروزه ای که از معادن دامغان استخراج می شود، جز زیباترین سنگ های فیروزه ای کشورمان به حساب می آید.
 رنگ سنگ فیروزه، به صورت آبی کم رنگ و آبی پر رنگ است. سنگ فیروزه که در منطقه دامغان از معادن این شهر استخراج می شود، در واقع از بقایای آتشفشان های زمان های گذشته و قدیمی است.

 فیروزه ای که از این معادن بدست می آید، بر اساس شکل ظاهر و نوع معدن دسته بندی می شود. هم اکنون در معادن دامغان افراد زیادی مشغول به کار هستند، این افراد سنگ های مختلفی را که در آن رگه های فیروزه دارد استخراج می کنند، سپس برای بیرون آوردن فیروزه به کارگاه های مجهز ارسال می کنند.

هنرمندان دامغانی با استفاده از دستگاه های خاصی اقدام به برش و تراش این نوع سنگ ها می کنند. سنگ فیروزه دامغان دارای خواص درمانی زیادی در نزد مردم است، به طوری که برای حفاظت از خود همیشه انگشتر فیروزه به انگشت می کردند. بازار فیروزه این روزها با توجه به نوسانات قیمت ها دستخوش تغییرات زیادی شده است.

جدیدترین قیمت فیروزه دامغان

جدیدترین قیمت فیروزه دامغان جدیدترین قیمت فیروزه دامغان در بازار بستگی به عوامل مختلفی دارد، اما با توجه به این که قیمت محصولات در بازار کشور دائم در حال تغییر می باشد و میزان تورم در کشور روز به روز در حال افزایش می باشد. تعیین جدید ترین قیمت برای این نوع محصول کار آسانی نمی باشد.

اما به طور کلی قیمت این نوع سنگ بستگی به کیفیت سنگ استخراج شده از معادن دامغان دارد، هم چنین هزینه استخراج و تراشکاری نیز بر قیمت این نوع محصول اثر گذار است. از همه مهم تر می آن استقبال مردم برای خرید این نوع محصول از دیگر عوامل تاثیر گذار بر جدیدترین قیمت فیروزه دامغان دارد. با توجه به این عوامل می توان قیمت این نوع سنگ را در بازار پیش بینی کرد، اما برای اطلاع دقیق از قیمت می توان از طریق وب سایت ما اطلاعات لازم را بدست بیاورید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما