بازار خرید فیروزه اصیل شهربابک

فیروزه شهربابک از جمله نمونه های بسیار پرکاربرد در صنعت زیورآلات است که با دستگاه های صنعتی فرآوری می شود. این محصول در بازار خرید داخلی محصولی تقریباً ناشناخته است اما از کیفیت مرغوبی برخوردار است. به علت قیمت ارزانتر نسبت به فیروزه نیشابور انتخاب مناسبی برای فعالین بازار سنگ های تزئینی است. با ما همواره باشید تا بتوانید از مراکز خرید و فروش مستقیم این محصول اطلاع یابید

بازار خرید فیروزه اصیل شهربابک

بهترین سنگ فیروزه تراش خورده

بهترین سنگ فیروزه تراش خورده شهربابک واقع در استان کرمان یکی از بزرگترین مراکز استخراج انواع سنگ فیروزه است که کمتر کسی از آن اطلاع دارد. به علت اینکه در ایران معادن نیشابور شناخته شده تر هستند، معمولاً فیروزه استخراجی از معادن استان کرمان مورد کم لطفی فعالین بازار قرار گرفته است.
با این حال کیفیت و تنوع رنگی سنگ های استخراج شده از معدن شهربابک در کنار قیمت رقابتی موجب شده تا بسیاری از فعالین صنعت سنگ های تزئنی علاقه مند به خرید این محصولات با قیمت تولیدی باشند.
بهترین سنگ فیروزه تراش خورده در رنگ های آبی و سبز روشن برای نگین انگشتری و دیگر زیورآلات به بازار عرضه می شوند. استفاده از این سنگ ها برای ساخت ظروف مسی تزئینی و تابلوها نیز بسیار مرسوم است. از ویژگی های سنگ های فیروزه استخراج شده از معادن شهربابک کرمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع رنگی و داشتن رگه های پرطرفدار
  • قیمت مناسب و رقابتی در بازار داخلی
  • داشتن دانه های درشت و امکان فرآوری در سایزهای مختلف
  • مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی و دستگاه های برش
  • قابلیت استفاده در صنعت جواهر سازی
  • مناسب برای ساخت انواع ظروف تزئینی

داشتن بهترین فیروزه تراش خورده شهربابک کار چندان آسانی نیست، چرا که اغلب تولیدات این منطقه اغلب با نام فیروزه نیشابور به بازار عرضه و با قیمت بالایی به فروش می رسند. از این رو شناخت تامین کنندگان این محصول در بازار رقابتی داخلی اهمیت زیادی دارد.

مرکز فروش فیروزه شهربابک کرمان

مرکز فروش فیروزه شهربابک کرمان فیروزه شهربابک کرمان اغلب از نوع آبی با رگه های کمرنگ است که برای نگین انگشتری استفاده می کنند. با این حال امکان سفارش ساخت و فرآوری آن در ابعاد مورد نظر خریدار نیز وجود دارد. قیمت این نوع سنگ در بازار تحت تاثیر هزینه های تولیدی و نوسانات بازار همواره در حال تغییر است و نمی توان برای آن نرخ ثابتی در نظر گرفت. برای خرید و فروش فیروزه اصل شهربابک بدون شک یکی از مطمئن ترین شیوه ها مراجعه به مرکز و فروشگاه های عرضه سنگ های اصل تزئینی است. با توجه به گسترش عرضه این محصولات در بازار می توانید از این مرکز و به صورت عمده با قیمت تولیدی اقدام به ثبت سفارش و خرید این محصولات نمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما