بازار خرید فیروزه شهربابک اصل

بازار خرید فیروزه شهربابک اصل در نمایندگی ما بسیار پر متقاضی و پرفروش می باشد. شهربابک کرمان نیز همانند شهرستان نیشابور قطب تولیدی بسیار بالایی از تولیدات سنگ های فیروزه کشور را به خود اختصاص داده است.این نمایندگی فروش انواع مختلفی از فیروزه عجمی و شجری را به صورت اشکال هندسی مختلف و همچنین سنگ‌خام در اختیار تمامی مشتریان عزیز قرار می دهد.

بازار خرید فیروزه شهربابک اصل

معرفی انواع فیروزه شهربابک

معرفی انواع فیروزه شهربابک انواع فیروزه شهر بابک به دو نوع عجمی و شجری تقسیم بندی می شود. فیروزه عجمی، سنگی خالص می باشد و از ارزش بالاتری برخوردار است.سنگ شجری فیروزه کمی ناخالصی در خود دارد.

فیروزه یک کانی کمیاب و ارزشمند است که به رنگهای طیف آبی روشن تا سبز خاکستری موجود است که به رنگهای فیروزه ای شهرت دارند. مواد تشکیل دهنده ی آن, آلومینیوم,  مس, منگنز,  اکسیدآهن و آب است که با توجه به کم یا زیاد بودن این مواد, رنگ سنگ شکل می گیرد.

طیف رنگی سنگ فیروزه بابک از آبی آسمانی،  آبی مایل به سبز، سبز مایل به زرد،خاکستری مایل به سبز، آبی نیلی تا آبی مایل به سفید  متفاوت می باشد.

در صورتی که میزان مس موجود در کانی زیاد باشد به رنگ آبی,  در صورتی که آهن زیاد داشته باشد به رنگ سبز و در صورت وجود آلومینیوم زیاد به رنگ سفید دیده می شود که به ترتیب ارزش آن کاهش می یابد,  یعنی رنگ آبی با ارزش ترین نوع فیروزه است.

شهرستان شهربابک در استان کرمان دارای معادن و مواد کانی فراوانی است که یکی از مهمترین آنها معدن فیروزه است که سابقه ی استخراج از آن به گذشته ای دور می رسد. 

آنچه در اغلب فیروزه بابک و سایر انواع فیروزه  عمومیت دارد وجود رگه یا رگچه هایی به رنگهای طلایی,  نقره ای,  سیاه و قهوه ای است که مربوط به سنگ مادر تشکیل دهنده فیروزه می باشد. اگر این طرح منظم و زیبا باشد باعث افزایش ارزش فیروزه خواهد شد و اگر نامنظم و به صورت نقطه و لکه ای باشد از ارزش فیروزه خواهد کاست.

مرکز پخش فیروزه خام معدن

مرکز پخش فیروزه خام معدن این مرکز پخش فیروزه خام معدن شهر بابک در لیست یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مرجع فروش فیروزه اصل در سطح کشور قرار دارد و بهترین و خوش رنگ ترین نمونه تولیدی را در شکل های مختلف در اختیار تمامی مشتریان عزیز قرار می دهد.این سنگ ها انواع مختلفی داشته و هر کدام بر اساس نوع ضخامت، رنگ، عجمی بودن و شجری بودن، رگه دار بودن، بدون رگه دار بودن طبقه بندی می شوند. این نمایندگی فروش برترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت این محصول را به تمامی مشتریان عزیز ارائه می دهد.

1

  1. ضمن تشکر از خدمات خوب و سریع سایتتون
    آیا برنامه ای دارین جهت این که تنوع محصولاتتون بیشتر بشه به زودی ؟ و سوال دیگه ای که دارم ازتون اینه که آیا تمام محصولاتی که در سایتتون هست موجوده و میشه سفارششون داد؟ سقف و محدودیت برای مقدار سفارش وجود نداره؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما