بازار خرید فیروزه طبیعی دامغان

خرید فیروزه طبیعی دامغان به طور مستقیم  از معدن و نمایندگی های مربوط به آن و بدون واسطه باعث  کاهش قیمت می شود .

یکی از بهترین سنگ های جهان ، سنگ فیروزه می باشد که از زمانهای قدیم به خاطر زیبایی و ارزشش بسیار مورد توجه بوده است . سنگ فیروزه علاوه بر زیبایی دارای خواص درمانی زیادی نیز می باشد .

از سنگ فیروزه دامغان برای ساختن انگشتر و تزئین بناهای تاریخی و لوازم تزئینی و… استفاده می شود برای همین این سنگ خریداران زیادی دارد .

بازار خرید فیروزه طبیعی دامغان

نکات مهم درباره فیروزه دامغان

نکات مهم درباره فیروزه دامغان مهمترین معادن فیروزه ایران در دامغان و نیشابور و کرمان میباشد .معدن فیروزه دامغان در استان سمنان قرار دارد .فیروزه دامغان دارای موادی چون فلورین ،کوارتز و کلسدونی می باشد . 

فیروزه دامغان از لحاظ شباهت بیشتر شبیه فیروزه نیشابور است اما باز هم تفاوت هایی در ظاهر با هم دارند و افراد ماهر در این رشته می توانند این تفاوت ها را از هم تشخیص دهند. 

هر چه سنگ های فیروزه به سطح زمین نزدیک تر باشد آن سنگ مرغوب تر می باشد و ارزش آن هم بیشتر است چون در اعماق زمین ، ذرات آب زیر زمینی اسید تولید می کند  و این اسید باعث نرمی سنگ های فیروزه می شود و از مرغوبیت آن می کاهد در حالی که سنگ فیروزه به خاطر استحکامش دارای ارزش می باشد .

سنگ های فیروزه با ارزش دارای طیف رنگ از آبی آسمانی تا سبز مایل به زرد می باشد که هر چه رنگ سنگ به آبی نزدیکتر باشد مرغوبتر و در نتیجه با ارزشتر است و هر چه به زرد نزدیکتر باشد از مرغوبیت آن کاسته می شود .

در بعضی موارد در سنگ فیروزه ،  رگه های طلایی به چشم میخورد که بسیار زیبا بوده و باعث افزایش قیمت سنگ می شود .

عواملی مثل آب داغ ، روغن ، آب کلر دار و مواد شوینده و شیمیایی باعث تغییر رنگ فیروزه شده و از ارزش و قیمت این سنگ گرانبها می کاهند. 

مرکز فروش بهترین فیروزه معدن

مرکز فروش بهترین فیروزه معدن اکثر مراکز فروش فیروزه معدن در ایران انواع فیروزه ها از جمله فیروزه های عجمی و شجری به روش های مختلفی به فروش میرسانند که بهترین روش ، فروش اینترنتی می باشد که این روش مزایای زیادی دارد که صرفه جویی در وقت و هزینه و کاهش واسطه ها و خرید مطمئن و راحت از جمله این مزیت ها می باشد .

حتی می توان با مراجعه مستقیم به نمایندگی های فروش سنگهای قیمتی این کالا را با قیمت مناسب تر و مطمئن  خریداری کرد چون تشخیص سنگ های فیروزه اصل از بدل آن دشوار است و برای خرید آن نمی توان از هر جایی خرید کرد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما