بازار خرید فیروزه عجمی زنده دامغان

امروزه سنگ فیروزه عجمی دامغان خیلی پر طرفدار شده است، مخصوصا برای خانم هایی که اهل زیورآلات هستند. سنگ فیروزه آبی خیلی گران بها و با ارزش می باشد. این سنگ ارزشمند، بیشتر در سطح زمین در نواحی آتشفشان یافت می شود. این سنگ هنگامی محکم و سخت می شود که خشک گردد. همچنین بر سه اساس می توان سنگ فیروزه را دسته‌بندی کرد، رنگ، اندازه و معدن.

بازار خرید فیروزه عجمی زنده دامغان

تقسیم بندی فیروزه در انواع مختلف

تقسیم بندی فیروزه در انواع مختلف از دیر باز انسان ها به قدرت شفا بخشی و درمانی این سنگ معدنی با ارزش و کانی زنده پی بردند. البته این سنگ تا موقعی دارای ارزش درمانی است که زنده باشد. سنگ فیروزه زنده اغلب به رنگ آبی روشن و یا سبز روشن هستند، که اگر با دقت در آن ها نگاه کنید و متوجه بشید که کمی تغییر رنگ داده و تیره شده است، در این صورت دیگر زنده به شمار نمی آید.

سنگ فیروزه عجمی زنده از ادغام دو نوع ماده ی معدنی به نام مس و آهن به وجود می آید. مواردی که مانع مرده شدن سنگ فیروزه می شود این است که از مواد شیمیایی، مواد آرایشی مثل عطر و ادکلن، روغن ها، آب داغ و همچنین نور مستقیم خورشید دور باشد.

از مزایای سنگ فیروزه اصل می توان برای افسردگی، دردهای ریوی و گلو درد، تقویت چشم و… اشاره کرد، البته باز هم ذکر می کنم که باید حتما این سنگ زنده باشد تا این مزیت ها را داشته باشد.

همچنین در روایات اسلامی از سنگ فیروزه برای استجابت دعا، داشتن فرزند صالح، رفع فقر، پیروزی و … یاد شده و بسیار توصیه به داشتنش شده است.

فروش بهترین فیروزه عجمی دامغان

فروش بهترین فیروزه عجمی دامغان در قیمت و توزیع سنگ فیروزه اصل نیشابور، به رنگ ، وزن ، اصالت و سطح صیقلی آن و نحوه برش و تراش این محصول بسیار اهمیت می دهند. همچنین قیمت صادرات این سنگ های زینتی امروزه به دلیل تورم و نوسان بیش از حد قیمت دلار در بازار جهانی، یکسان نیست .

برای تهیه این سنگ گران بها، می توان به دو روش اقدام کرد، خرید حضوری از طلا و جواهر فروشی ها، مخصوصا از نیشابور و نیز بازار های مشهد که هم به صورت عمده و هم جزئی می فروشند ، همچنین به صورت غیر حضوری و یا اینترنتی از سایت‌های مطمئن.

این سایت های موجود در فضای اینترنتی، مانند تلگرام یا اینستاگرام و… با نشان دادن عکس هایی از کالای مورد نظر، از همه جهات و جوانب، اعتماد مشتری را جلب و به رضایت  تبدیل می کنند.

 فروش فیروزه عجمی این روزها به دلیل نوسان قیمت ها در بازار، همچنین تورم افزایشی روزانه، قیمت این محصول دقیق معلوم و قابل پیش بینی نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما