بازار خرید فیروزه مرغوب شجری نیشابور

فیروزه ای که از معادن نیشابور استخراج می شود، مرغوب ترین نوع فیرزه موجود در دنیاست. ماده اصلی تشکیل دهنده این سنگ قیمتی فسفات می باشد، که دلیل رنگ خاص آن است. اگر این عنصر با مقداری اکسید آهن ترکیب گردد، سبب می شود که رگه هایی روی فیروزه ایجاد شود، که به آن سنگ شجری گفته می شود. بازارهای خرید و فروش نگین، انواع فیروزه مرغوب شجری را برای فروش به متقاضیان عرضه می کنند.

بازار خرید فیروزه مرغوب شجری نیشابور

فیروزه مرغوب شجری را بهتر بشناسید

فیروزه مرغوب شجری را بهتر بشناسید سنگ فیروزه به دلیل رنگ آبی زیبایی که دارد، نمادی از گنبد فیروزه ای به شمار می رود. این سنگ دو نوع مختلف دارد که شجری و عجمی نام دارند. با ما همراه باشید تا سنگ فیروزه شجری را بهتر بشناسید.

شجر در زبان عربی به معنی درخت است و این نام به این دلیل به این سنگ های زیبا اطلاق شده است که، روی سطح آن ها خطوط و رگه های نامنظمی شبیه به شاخه های درخت وجود دارد، که ممکن است طلایی و یا سیاه رنگ باشند.

وجود این رگه ها بر زیبایی این سنگ ها اضافه می کنند و باعث می شوند که طرفداران بیشتری داشته باشند. از این نگین های خوش رنگ در ساخت انواع آویز، انگشتر، گوشواره و یا دستبند استفاده می شود. در برخی موارد هم از آن ها تسبیح می سازند.

فروشندگان سنگهای قیمتی در سراسر استان خراسان رضوی، بخصوص شهر مشهد، فیروزه مرغوب نیشابور را از تولید به مصرف عرضه می کنند و به نرخ مناسب در اختیار متقاضیان قرار می دهند. این سنگ ها هم به صورت خام و تراش نخورده و هم صیقل داده شده در بازار یافت می شوند، که هر یک از آن ها قیمت متفاوتی دارند.

فروشنده فیروزه شجری درجه یک

فروشنده فیروزه شجری درجه یک فیروزه شجری یکی از زیباترین و محبوب ترین سنگ ها در تمام دنیاست. این نگین با ارزش و ناب از دل زمین استخراج شده و با دقت و ظرافت بسیاری تراش می خورد و صیقل داده می شود، نهایتا در داخل زیور آلات مختلف قرار می گیرد.

وجود یک نگین فیروزه ارزش و زیبایی جواهرات طلایی و نقره ای را چند برابر می کند. کاربرد این سنگ هم برای خانم ها و هم آقایان امکان پذیر است. بخصوص اگر از آن در ساخت انگشتر استفاده شود.

فروشنده های سنگ و نگین، انواع فیروزه شجری درجه یک را هم در بازار های حقیقی و هم بستر فضای مجازی برای فروش ارائه می دهند. خریداران می توانند با توجه به شرایط خود هر یک از این روش ها را که برایشان راحت تر است برای خرید انتخاب کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما