بازار خرید فیروزه مرغوب طبیعی

بازار خرید فیروزه مرغوب کمی نسبت به سنگ های غیر طبیعی سردتر است و این میزان کم مشتریان به دلیل قیمت زیاد آنها خواهد بود. ارزش پولی آنها کمی زیاد است و با هر درآمدی ست نمی شود. البته ناگفته نماند که سنگ های فیروزه ارزش زیادی نیز دارند که با این ارزش مالی رابطه مستقیم خواهد داشت. 

بازار خرید فیروزه مرغوب طبیعی

نشانه های یک فیروزه مرغوب

نشانه های یک فیروزه مرغوب اگر شما نیز برای خرید یک سنگ فیروزه عزم خود را جزم کرده اید و نیاز دارید از این محصول تهیه کنید، اگر ساخت جواهرات انجام می دهید و برای نگین انگشتر و گردنبند به این محصولات نیاز دارید و یا اگر می خواهید انگشتری تهیه کنید که نگین اصل فیروزه  مرغوب طبیعی داشته باشد، دست نگه دارید و کمی راجع به این موضوع مطالعه فرمایید و پس از آن اقدام به خرید این نمونه کارها کنید. چرا که قیمت و ارزش این سنگ های طبیعی با انواع بدل آنها که در بازار به فروش می رسد بسیار متفاوت است و ممکن شما به دلیل عدم توجه به همین نکات ساده به میزان زیادی ضرر کنید. فیروزه مرغوب دارای چنین خصوصیاتی است که برخی از آنها را برای شما توضیح خواهیم داد:

  1. فیروزه اصل براق است. برقی که در آن وجود دارد به هیچ عنوان با شسته شدن از بین نخواهد رفت.
  2. قیمت این سنگ ها بیشتر از سنگ های نا مرغوب است.
  3. کمیاب هستند و به راحتی در دسترس نخواهند بود. 
  4. این سنگ ها را در دسته سنگ های زینتی به شمار می آورند.
  5. فیروزه اصل رگه هایی دارد که کمی پر رنگ تر از رنگ خودش است. این رگه ها نقاشی نشده اند و کاملا طبیعی هستند. و به معنای اصل بودن آنها خواهد بود. 
  6. فیروزه اصل را هر چه قدر در آب قرار دهید شاهد از بین رفتن رنگ آن نخواهید بود. آب رنگی نخواهد شد. سنگ رنگ پس نخواهد داد.
  7. فیروزه اصل اگر در آب انداخته شود در آن حل نمی شود. پودر نخواهد شد و همچنان نسبت به آب مقاومت سنگی خود را خواهد داشت.

مراکز عرضه انواع فیروزه طبیعی

مراکز عرضه انواع فیروزه طبیعی مراکز عرضه انواع سنگ فیروزه آن هم سنگ های طبیعی فیروزه این سنگ ها را در بین مقدس ترین و کمیاب ترین سنگ ها قرار داده اند. چرا که این سنگ ها از لحاظ معنوی ارزشمند هستند. مانع چشم زخم می شوند. به علاوه روح را جلا می دهند. ارزش قیمتی زیادی دارند و رنگ آنها بی نظیر است. اگر شما نیز قصد خرید این فیروزه های ناب و درجه یک را دارید بهتر است نگاهی به مدل ها و طرح های آن در سایت بزنید تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما