بازار فروش سنگ فیروزه اصل

سنگ فیروزه اصل یک سنگ تزئینی باستانی است که به دلیل رنگ بی نظیر و چشمگیر آن بسیار ارزشمند است. هم در تمدنهای ایران باستان و هم در تمدنهای بومی آمریکا ارزشمند است و امروزه همچنان محبوب است. قصد خرید سنگ فیروزه اصل دارید؟ مجموعه ما اقدام به فروش این سنگ در بازار سنگ فیروزه خود نموده است.

بازار فروش سنگ فیروزه اصل

ویژگی انواع سنگ فیروزه اصل

ویژگی انواع سنگ فیروزه اصل فیروزه یک سنگ درمانی بسیار موثر است که به بدن و روح رفاه می بخشد. این یک سنگ محافظ است که از زمان های بسیار قدیم به عنوان طلسم مورد استفاده قرار می گرفته است. این هماهنگی معنوی را تقویت می کند و ارتباط با دنیای جسمی و معنوی را افزایش می دهد. روی چشم سوم قرار می گیرد ، شهود را افزایش می دهد و روی چاکرای گلو ، مهارها و منع ها را آزاد می کند. این سنگ تصفیه ، اتلاف انرژی های منفی و غبار الکترومغناطیسی و هماهنگی همه چاکراها با اجسام ظریف است.

فیروزه سنگ قیمتی مهم است. رنگ درخشان آن باعث شده است که در تمدن های مختلف باستان از گوهر قابل توجهی استفاده کند و امروزه همچنان به عنوان یک گوهر مهم و در عین حال مقرون به صرفه باقی مانده است. سنگ های قیمتی فیروزه ای معمولاً کابین و مهره ای هستند ، اما همچنین می توانند حکاکی های تزئینی حیوانات و گل ها باشند. نمونه های فیروزه نیز در جمع کننده های مواد معدنی محبوب هستند و شکل متبلور ویرجینیا به ویژه مطلوب و ارزشمند است.

از نظر روانشناسی سنگی است که ضمن حفظ هوشیاری ، آرامش درونی را تقویت و القا می کند. در سطح عاطفی ، ایجاد تغییرات خلقی را ایجاد می کند ، و آرامش داخلی را فراهم می کند. می توانید با قرار دادن آن در هر جایی از آن استفاده کنید اما به ویژه روی گلو ، چشم سوم یا شبکه خورشیدی مفید خواهد بود. همچنین ، به عنوان اکسیر ، فوق العاده است.

نمونه های فیروزه ای اغلب برای جمع کننده ها پرداخت یا برش داده می شوند و حتی می توانند رنگ آمیزی شوند. فیروزه متخلخل است و دارای براقیت مومی است. بعضی اوقات با مواد روان کننده پلاستیکی آغشته می شود تا درخشندگی آن افزایش یابد و پایداری آن افزایش یابد. جعل های فیروزه ای زیادی وجود دارد. متداول ترین آن هاولایت سفید رنگ آبی است که به رنگ فیروزه ای در می آید.
فیروزه اغلب حاوی منبت کاری درخشان پیریت است ، یا ممکن است حاوی رگه های اکسید سیاه باشد که از داخل آن عبور می کند. این ماده گاهی اوقات با سایر مواد مس ثانویه ، به ویژه کریزوکلا ترکیب می شود. فیروزه همچنین می تواند به عنوان یک شبه مورف از مواد معدنی دیگر مانند آپاتیت ، بریل و فلدسپات تشکیل شود.

سفارش خرید سنگ فیروزه اصل

سفارش خرید سنگ فیروزه اصل خرید فیروزه اصل نیاز به راهنمایی و مشاوره تخصصی و از همه مهم تر مراجعه به یک فروشنده معتبر دارد. مجموعه ما در جهت جمع کردن این سه عنصر اساسی کوشیده است. در همین راستا ما اقدام به ایجاد بازار خرید غیر حضوری فیروزه نموده ایم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این سنگ و مجموعه ما، دریافت مشاوره تخصصی و رایگان، استعلام قیمت سنگ فیروزه و ثبت سفارش این سنگ با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما