بازار فروش سنگ فیروزه عمده

یکی از سنگ های زینتی پر طرفدار و مورد علاقه ایرانی ها  سنگ فیروزه است که  از نوع سنگ های آذرین محسوب می شود که در نزدیک ترین نقطه سطح زمین یافت می شود که در صورت خشک شدن کامل  استحکام بسیار زیادی دارد و بسیار سخت است.

سنگ فیروزه رنگ های متنوعی در طیف رنگی فیروزه ای آبی تیره یا روشن است که در اکثر نقاط جهان وجود دارد که در میان آن سنگ فیروزه نیشابور با ارزش ترین فیروزه در جهان است. سنگ فیروزه عمده را میتوانید از استخراج کننده های سنگ فیروزه خریداری کنید.

بازار فروش سنگ فیروزه عمده

اطلاعاتی درباره سنگ فیروزه عمده

اطلاعاتی درباره سنگ فیروزه عمده سنگ فیروزه از سنگ های مورد علاقه مردم ایران محسوب می شود که بسیار گران بها و ارزشمند است که رنگ بسیار زیبایی دارد.

سنگ فیروزه زیبایی بسیار چشم نوازی دارد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب میکند و محل استخراج این سنگ گران بها در ایران چندین شهر است که مهمترین آن که از شهرت جهانی برخوردار است از معادن شهر نیشابور در خراسان رضوی تولید می‌شود  که به دلیل رنگ بی نظیر و تک آن تقاضای بسیار زیادی در سراسر جهان نیز دارد.

نرخ سنگ فیروزه با توجه به اصل و بدل بودن این سنگ همچنین به محل استخراج آن بستگی دارد که سنگ فیروزه نیشابور گران ترین سنگ فیروزه در جهان است که به دلیل قیمت بالای آن متقلبین بسیاری در صدد هستند تا با غالب کردن سنگ فیروزه بدل به مردم از سود کلانی برخوردار شوند.

تشخیص فیروزه اصل از بدل بسیار کار دشوار و سختی است اما سنگ فیروزه اصل ویژگی هایی دارد که می توان رنگ آبی آسمانی آن نام برد و رگه های سیاهی که در پشت نگین وجود دارد همچنین با قرار دادن سنگ فیروزه در برابر نور مستقیم خورشید رنگ آن  تغییر می کند.

سنگ فیروزه عمده را میتوان به صورت خام از صاحبان معادن سنگ فیروزه خریداری کرد و سپس به سلیقه خود آن  را به اشکال مورد نیاز در آورد. سنگ فیروزه در مقابل شرایط آب و هوایی و مواد شیمیایی بسیار حساس بوده و ممکن است باعث مرگ سنگ فیروزه شود.

نرخ روز سنگ فیروزه عمده

نرخ روز سنگ فیروزه عمده امروزه به دلیل خواص بسیار زیاد سنگ فیروزه و همچنین زیبایی و چشم نوازی این سنگ بازار سنگ فیروزه بسیار داغ است.

امروزه از سنگ فیروزه بیشتر برای کارهای زینتی همچون انگشتر و گردنبند و دستبند استفاده می شود و تولید کنندگان این زیور آلات می‌توانند سنگ فیروزه را به صورت عمده و خام به قیمت بسیار پایین تر خریداری کرده و سپس با هنر دست خود آن را صیقل دهند و با قیمت بسیار بالاتری به فروش رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما