بازار فروش سنگ فیروزه مرغوب

امروزه بسیاری از فروشندگان فیروزه های نا اصل و یا فیروزه هایی را که شباهت نزدیکی به سنگ فیروزه مرغوب دارند را به جای فیروزه اصل به خریداران این محصول ارائه می دهند. بنابراین برای تهیه و خرید سنگ فیروزه مرغوب و اصل باید به شرکت های تولید کننده معتبر و صادق مراجعه نمود. همچنین شرکت های تولید کننده از مراکزی هستند که این محصول را با قیمت مناسب به خریداران عرضه می کنند.

بازار فروش سنگ فیروزه مرغوب

مشخصات سنگ فیروزه مرغوب

مشخصات سنگ فیروزه مرغوب سنگ فیروزه از سنگ های نادر و با ارزشی است که از معادن سنگ فیروزه در شهر های مختلفی از ایران استخراج می شود از نظر کیفیت به سه درجه تقسیم بندی می شوند که عبارتند از سنگ فیروزه درجه یک،  سنگ فیروزه درجه دو و سنگ فیروزه درجه سه.

فیروزه ای که در معادن فیروزه شهر نیشابور استخراج می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و جزء سنگ فیروزه های درجه یک می باشد. فیروزه نیشابور در دنیا جایگاه مهمی را به خود اختصاص داده است و جزء بهترین فیروزه های استخراج شده در دنیا به شمار می رود. سنگ فیروزه این شهر نسبت به فیروزه ی سایر شهر ها از قبیل کرمان در رنگ های زیباتر و متنوع تری یافت می شود.

از خصوصیات فیروزه مرغوب این است که با وجود استحکام و مقاومت زیادی که دارد ضخامت آن بسیار کم می باشد و در برابر ضربه دچار خوردگی و شکستگی نمی گردد.

فیروزه در دسته سنگ های آذرین قرار دارد و از گرانبها ترین و ارزشمند ترین سنگ ها به شمار می رود. فیروزه مرغوب و با کیفیت به رنگ آبی سیر می باشد و فیروزه نامرغوب سبز مایل به زرد می باشد. همچنین فیروزه ای که مرغوب است فاقد نقاط سیاه و سفید می باشد. 

مرکز خرید سنگ فیروزه زنده

مرکز خرید سنگ فیروزه زنده سنگ فیروزه زنده را می توانید از تولید کنندگان این محصول به صورت مستقیم و با قیمت مناسب خریداری نمایید. با مراجعه به تولید کنندگان به صورت مستقیم علاوه بر اینکه محصول با قیمت مناسبی در اختیار شما قرار گیرد باعث می شود محصول خریداری شده از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد.

چنانچه می دانید برای بیشتر افراد بنا به دلایلی مراجعه حضوری امکان پذیر نیست. در این صورت می توانید به سایت های معتبر فروش مراجعه نموده و از طریق این سایت ها اقدام به سفارش، تهیه و خرید سنگ فیروزه زنده نمایید و محصول سفارش داده شده طی مدت زمان کوتاهی به دست شما خواهد رسید. از مزایای خرید اینترنتی می توان به صرفه جویی در وقت و صرفه جویی در هزینه اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما