بازار فروش سنگ فیروزه کبود

رنگ کبود منحصر به فرد سنگ فیروزه کبود، آن را به یک سنگ قیمتی کلاسیک تبدیل کرده است. در کل فیروزه به رنگهای آبی آسمانی، سبز آبی و سبز کبود است. کبود محبوب ترین رنگ است، اگرچه نادرترین نیز است. قصد خرید سنگ فیروزه دارید؟ با بازار فروش سنگ فیروزه کبود ما تماس بگیرید.

بازار فروش سنگ فیروزه کبود

نحوه شارژ انواع سنگ فیروزه

نحوه شارژ انواع سنگ فیروزه ترمیم رنگ سنگ فیروزه معمولاً در چند مرحله انجام می شود که به آن تقویت سنگ فیروزه یا شارژ سنگ فیروزه نیز گفته می شود و متداول ترین روش برای انجام این کار واکس زدن سنگ است. سنگ فیروزه زنده همان سنگ شارژ شده می باشد. هنگامی که از موم برای بازیابی رنگ فیروزه استفاده می کنید، سختی آن را افزایش می دهید و همچنین دوام فیروزه معدنی را افزایش می دهید تا از زیبایی این سنگ برای مدت طولانی تری بهره ببرید.

موم فیروزه نوعی مصنوعی است که برای بازگرداندن رنگ فیروزه ای با استفاده از روش های تخصصی استفاده می شود. اگر فیروزه ای خود را با دقت و صحیح واکس بزنید یا اصلاح کنید، باعث افزایش ارزش و قیمت این سنگ می شود، اما اگر به درستی انجام نشود، می تواند صدمه جدی به سنگ وارد کند.

روش تمیز کاری سنگ فیروزه
 ممکن است در بعضی موارد شنیده باشید که نور خورشید می تواند به روشن شدن فیروزه نیز کمک کند، اما خوب است بدانید که اینها فقط شایعات هستند و به هیچ وجه نباید فیروزه خود را در معرض نور خورشید قرار دهید. زیرا این کار صدمه بیشتری به سنگ شما وارد می کند. این باعث آسیب پذیری بیشتر آنها می شود و در اینجاست که باید به نگهداری بیشتر توجه کنید.

این رنگ از طریق سایه های آبی تا سبز آبی ، سبز مایل به زرد متغیر است، بسته به میزان مس (مسئول آبی)، کروم یا وانادیوم (مسئول سبز) و آهن (مسئول زرد) است. نمونه های نادر بنفش آبی وجود دارد که حاوی ناخالصی های استرانسیم است. به طور کلی، رنگ تنها درصورتی پایدار است که سنگ در معرض نور شدید، دمای بالا، تعریق، روغن، مواد آرایشی و مواد شیمیایی خانگی نباشد.

از دست دادن محتوای آب طبیعی آن (18-20٪) همچنین منجر به تغییرات نامطلوب در رنگ می شود. مطلوب ترین رنگ آبی آسمانی در دمای 250 درجه سانتیگراد (482 درجه فارنهایت) به سبز کم رنگ تغییر می کند. بیشتر فیروزه های یافت شده در ایالات متحده حاوی Fe (آهن) ، جایگزین Al (آلومینیوم) است که باعث رنگ سبز می شود.

بازار خرید سنگ فیروزه زنده

بازار خرید سنگ فیروزه زنده مجموعه ما جهت رفاه حال شما مشتریان و علاقه مندان گرامی این سنگ اقدام به ایجاد بازار خرید سنگ فیروزه در انواع مختلف و به صورت زنده و اصل نموده است. شما عزیزان می توانید جهت بهره مندی از اطلاعات بیشتر پیرامون این سنگ و بازرگانی ما، استعلام قیمت سنگ فیروزه اصل، دریافت مشاوره خرید و نگهداری، ثبت سفارش و خرید سنگ فیروزه خالص زنده با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما