بازار فروش فیروزه اصل نیشابور

فیروزه اصل نیشابور یکی از ارزشمند ترین سنگ های جهان است. این سنگ حاصل از رنگ آمیزی ماده معدنی به نام هولیت است که سفید است و از آثار سیاه همانند فیروزه است، بنابراین اشتباه گرفتن آن آسان است. این فرآیند شامل رنگ آمیزی آبی و افشای این خطوط سیاه است. قصد خرید فیروزه اصل معدنی دارید؟ با ابزار فروش فیروزه اصل نیشابور ما تماس بگیرید.

بازار فروش فیروزه اصل نیشابور

تشخیص حرفه ای فیروزه نیشابور

تشخیص حرفه ای فیروزه نیشابور

سنگ فیروزه انواع مختلفی دارد که طبیعی ، تثبیت شده یا تصفیه شده را از یکدیگر متمایز می کند. در واقع ، ممکن است این باشد که علاوه بر تیمار ، فیروزه از پودر یا قطعات کوچک فیروزه فشرده ساخته شده باشد. فیروزه طبیعی فیروزه طبیعی با ارزش ترین است و برای ایجاد قطعات جواهرات استفاده می شود. اگرچه فیروزه می تواند از نقاط مختلفی مانند آلمان ، لهستان ، ایران یا مصر باشد ، اما بهترین آنها از چین ، کانادا و آفریقا است. در Marybola ما کیفیت محصول را انتخاب می کنیم بنابراین فقط با سنگهای فیروزه ای از سه مقصد اخیر کار می کنیم. اگر می خواهید آنها را از یکدیگر متمایز کنید ، ما یک ترفند کوچک به شما می گوییم: فیروزه چینی مایل به آبی ترین ، کانادایی دارای خطوط سیاه مشخص و فیروزه آفریقایی سبزترین است ، علاوه بر این دارای این ردپاهای سیاه است.

فیروزه ای درمان شده همانطور که از نام آن پیداست ، فیروزه ای است که برای بهبود کیفیت خود فرآیندی را طی کرده است. یعنی به آن لاک ، روغن یا موم داده اند تا رنگ آن بهتر شود. اما در حقیقت کیفیت آن بسیار پایین تر از یک کیفیت طبیعی است. از فیروزه های تصفیه شده اغلب به عنوان فیروزه های بازسازی شده یا تثبیت شده نیز یاد می شود.بافت ها را بازسازی می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند ، بنابراین استفاده از گردنبند با سنگ های فیروزه ای می تواند در موارد سرطان بسیار مفید باشد. جذب مواد مغذی را ترجیح می دهد ، به همین دلیل در موارد بی اشتهایی بسیار توصیه می شود و عفونت های ناشی از ویروس ها را تسکین می دهد. بنابراین ، در موارد تب عمل می کند. ضد التهاب است بنابراین در موارد نقرس و روماتیسم بسیار مناسب است. گرفتگی و درد را تسکین می دهد. این به ویژه در موارد شرایط تنفسی نشان داده می شود: آفونیا ، التهاب لوزه ، دیفتری ، برونشیت ، آسم و غیره. همچنین با مشکلات چشمی بسیار مفید است.

فیروزه بیش از هر چیز یک سنگ محافظ محسوب می شود. مخصوصاً برای مسافرانی که به مناطق بی ثباتی سیاسی می روند بسیار مناسب است. در جادوی عشق نیز استفاده می شود. اگر فیروزه ای به آن عزیز داده شود ، هماهنگی در زن و شوهر تحریک می شود و تلفیقی بین روح هر دو ایجاد می شود. طبق سنت ، اگر عشق بین این دو از بین برود ، رنگ سنگ نیز از بین می رود.

قیمت بهترین مدل فیروزه اصل

قیمت بهترین مدل فیروزه اصل اگر می خواهید که بهترین مدل فیروزه طبیعی اصل را پیدا کنید، به وب سایت ما مراجعه کنید و نگاهی به مجموعه ما بیاندازید. انواع مختلفی وجود دارد که یکی یکی با دست طراحی شده اند. از فیروزه نیشابور گرفته تا سیار محصولات که برای دستیابی به آن ها شما عزیزان می توانید به راحتی اقدام نمایید. جهت استعلام قیمت فیروزه اصل و ثبت سفارش و خرید این سنگ ارزشمند با ما تماس بگیرید. 

1

  1. ایا حکاکی روی سنگ ها انجام می دهید قیمت و کاتالوگ کار را برای من بفرستید

    در واتساپ منتظرم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما