بازار فروش فیروزه خالص ایرانی

فیروزه ایرانی، این کانی ارزشمند که برای موارد مختلف به عنوان تزئین استفاده می شود و، مانند تمام سنگهای قیمتی، خواص درمانی نیز به سنگ فیروزه خالص و سایر سنگ های مشابه آن نسبت داده شده است، فیروزه تراشان آن را تراش می دهند و توسط مرجع فروش به فروش می رسد، و شما می توانید این سنگ خالص را از مرجع آن خریداری نمایید.

بازار فروش فیروزه خالص ایرانی

تاثیر فیروزه در رفع دردهای عضلانی

تاثیر فیروزه در رفع دردهای عضلانی در زمان های قدیم در برخی فرهنگ ها، شفا دهندگان معنوی برای از بین بردن منفی و محافظت از پوشنده در برابر انواع آسیب ها، از فیروزه در مراسم استفاده می کردند. آنها معتقد بودند که سنگ می تواند در هر جایی از بدن پوشیده شود و فرد از هر گونه آسیب در امان بماند. برخی از خواص درمانی مرتبط با فیروزه عبارتند از:

توانایی آرامش و استراحت فرد را دارد، تصور می شود که رنگ آبی ملایم و آرامبخش فیروزه ای نمایانگر آب و هوا است.

رنگ آبی و انرژی های تسکین دهنده ای که فیروزه زنده ایرانی نشان می دهد توانایی ایجاد احساس آرامش را دارند. تصور می شود افرادی که از جواهرات فیروزه ای استفاده می کنند، آرامش بیشتری دارند.

برخی از فرهنگ ها معتقدند که این سنگ علاوه بر خصوصیاتی که قبلا ذکر شده دارای خاصیت تسکین دهنده درد نیز می باشد؛ تصور می شود خیساندن یک تکه فیروزه در آب و اجازه دادن به آن یک شب بماند، آب را با روند بهبودی دم می کند.

با خیساندن باند در آب فیروزه و قرار دادن آنها روی عضلات کشیده یا کشیده شده ، درد و تورم کاهش می یابد.

اگر تکه های سنگ فیروزه خالص در یک وان آب حمام خیس بخورد، این درمان نیز موثر است. وقتی شخصی در وان خیس می شود، انرژی های درمانی سنگ اجازه می دهد تا از طریق بدن کار کنند، دردهای بدن و انواع مختلف ناراحتی را تسکین دهند.

با خیساندن بدن در آب شفابخش فیروزه زنده ایرانی، همچنین اعتقاد بر این است که خواص درمانی همچنین از ورود ویروس ها و باکتری ها به بدن و ایجاد بیماری جلوگیری می کند.

خرید بی واسطه فیروزه زنده ایرانی

خرید بی واسطه فیروزه زنده ایرانی برای خرید این سنگ فیروزه ایرانی زیبا با قیمتی مناسب و با اطمینان از خالص بودن این سنگ زیبا، بدون آنکه واسطه ای در میان باشد به مرجع فروش سنگ فیروزه خالص مراجعه کنید.

برای آشنایی با قیمت می توانید وارد سایت این مرجع شده لیستی از قیمت سنگ تهیه کنید.

سنگ فیروزه خالص فایده هایی برای بدن انسان دارد که به نوبه خود بی نظیر است. برای سفارش خرید سنگ فیروزه خالص نیز با شماره هایی که در سایت قرار داده شده است تماس برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما