بازار فروش فیروزه شجری اصل

فیروزه تنها سنگ زنده جهان می باشد که با استفاده از آن می شود که انسان ها از حالات درونی خود مطلع شوند. بسیاری بر این باورند که فیروزه باعث می شود که انسان از بسیاری از خطرات به ویژه از گزند حیوانات در امان باشند چرا که بسیاری از حیوانات قادر به دیدن طیفی از سنگ فیروزه هستند که انسان ها قادر به دیدن ان نبوده و همین عامل باعث حفظ و در امان بودن انسان می شود.
فیروزه شجری اصل یکی از انواع فیروزه می باشد.

بازار فروش فیروزه شجری اصل

دانستنی های جالب درباره فیروزه شجری

دانستنی های جالب درباره فیروزه شجری فیروزه شجری اصل را در ایران و در شهرهایی همچون نیشابور، کرمان، دامغان میتوان پیدا کرد. باور قدیمی بر این بوده که امام رضا هنگام عبور از مشهد اشاره ای به فیروزه موجود در نیشابور کرده و به تاثیرات آن در حالات روحی و روانی انسان ها شده است. به طوری که اگر یک سنگ فیروزه را در دست گرفته و شاد باشیم این فیروزه به حالت درخشان در می آید و اگر غمگین باشم حالتی کدر به خود می گیرد.

همچنین فیروزه چه نوع شجری چه نوع عجمی آن به عنوان یک چشم زخم قوی شناخته شده است. همچنین از فیروزه شجری برای درمان انواع بیماری های معده و درمان سرماخوردگی، سردرد، میگرن و بیماری های تنفسی و ریوی استفاده میشود.

علاوه بر این از فیروزه شجری هنگامی که سرمه تهیه شود باعث تقویت بینایی و بهبود نور چشم میشود. از پودر فیروزه برای کسانی که شکم درد دارند نیز استفاده می شود.

فیروزه شجری اصل به این گونه استخراج می شود که رگه هایی از این فیروزه را در کوه یا معدنی که در آن فیروزه وجود دارد را دنبال می کنند و آن قسمت از کوه را منفجر کرده و این سنگ را استخراج می کنند.

فیروزه شجری و عجمی چندان تفاوتی با هم ندارند و فقط میتوان گفت که نوع عجمی آن تنها در ایران یافت می شود و بسیار کم یاب است و همین عامل باعث گرانتر بودن فیروزه عجمی نسبت به شجری باشد.

البته که نوع عجمی این فیروزه صاف و یکدست میباشد.

فیروزه اصل را از کجا بخرم؟

فیروزه اصل را از کجا بخرم؟ برای تهیه فیروزه اصل می توان به جواهر فروشی ها یا فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کرد. فروش فیروزه شجری از مراکز مطمئن می تواند این اطمینان را از اصل بودن فیروزه بدهد.

هنگام خرید فیروزه اصل میتوان از فروشنده شناسنامه فیروزه را درخواست کرد تا مثلا فیروزه کرمان به جای فیروزه نیشابور یا شجری به جای عجمی فروخته نشود.

فیروزه اصل فیروزه ای است که اگر با سوزن روی آن خطی بکشیم اگر عمیق شود اصل نبوده و قلابی میباشد. همچنین فیروزه اصل اگر در مقابل آفتاب قرار گیرد تغییر رنگ نخواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما