بازار فروش فیروزه عجمی کرمان

خانمها عاشق جواهرات هستند مخصوصا جواهراتی که فیروزه ای باشند از قبیل انگشتر فیروزه‌ای، دستبند فیروزه ای، گردنبند که روی آن فیروزه باشد، گوشواره که با نگین های فیروزه تزئین شده باشد و امثال اینها.

اما بعضی اوقات می مانیم که آیا فیروزه انتخابی ما اصل است یا تقلبی؟ شما می توانید فیروزه کرمان را خریداری کنید زیرا ما در بازار خود فروش بهترین فیروزه عجمی اصل را بفروش می رسانیم.

بازار فروش فیروزه عجمی کرمان

بررسی کیفیت فیروزه اصل کرمان

بررسی کیفیت فیروزه اصل کرمان افرادی که به دنبال فیروزه زیبا و با کیفیت میگردند ما بهترین فیروزه را به آنها معرفی میکنیم. تشخیص فیروزه اصل از فیروزه تقلبی کاری آسان نیست و شما حتما باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید فیروزه اصل را تشخیص دهید.

گفتیم که فیروزه ها انواع مختلفی دارند مانند فیروزه عربی، فیروزه عجمی و فیروزه شجری و فیروزه گل کاسنی و دیگر فیروزه هایی که به تعداد زیاد وجود دارند. فیروزه اصل آبی پررنگ است و به شکل گرد و بیضی وجود دارد و از نظر کیفیت بسیار بالاتر از فیروز های دیگر است زیرا دچار خش نمی‌شود و به راحتی خرد یا شکسته نمی شود و بر روی آن خطای سیاه و یا طلایی موجود است.

فیروز ه های دیگر رنگ های مختلفی دارند مانند آبی پر رنگ و آبی کم رنگ، سبز کمرنگ یا سبز پررنگ و اگر به بازار برای خرید فیروزه اصل رفتید با یک چیز نوک تیز روی آن بکشید اگر روی آن خط افتاد جنسی که شما می خواهید انتخاب کنید تقلبی است اما اگر روی آن زخمی نشد مطمئن باشید که جنس شما مرغوب و اصل است.

بهترین فیروزه در معدن کشور ما وجود دارد. به طور کلی کشور ما دارای بهترین فیروزه اصل در دنیا است و فیروزه هایی که از معدن به دست می آید دارای خط های سیاه و لایه های معدنی است که قابل تشخیص می باشد. ما فیروزه اصل کرمان را تولید کرده ایم.

مرکز خرید سنگ فیروزه زنده معدنی

مرکز خرید سنگ فیروزه زنده معدنی ما در مرکز خرید و فروش سنگ فیروزه بهترین فیروزه زنده معدنی را به فروش می رسانیم و فیروزه های ما دارای مرغوبیت و کیفیت بالایی هستند و از آن ها برای تزیین بر روی جواهرات استفاده می‌کنند.

همچنین از این نوع فیروزه ها برای دکور های ارزشمند منزل نیز استفاده می شود مانند: گلدان هایی که روی آن فیروزه کار شده است یا ظروفی که بر روی آن فیروزه کار شده است.

به طور کلی فیروزه های اصل ارزش زیادی دارند و فیروزه در کشور ما در دنیا حرف اول را می‌زند زیرا دارای مرغوبیت بالایی است و در آن ناخالصی وجود ندارد.بهترین فیروزه ها را از ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما