بازار فروش فیروزه کرمان اصل

بازار فروش فیروزه کرمان اصل به دلیل جذابیت بالا بسیار گرم و پرطرفدار است. فروشنده فیروزه کرمان اصل مفتخر است از طریق این کانال ارتباطی به صورت مستقیم با شما خریداران تماس برقرار کند.این نمایندگی یکی از معتبرترین فروشگاه عرضه فیروزه کرمان در بازار فروش کشور می باشد و همواره پذیرای سفارشات تمامی خریداران عزیز در اقصی نقاط کشور بوده و کالایی بسیار جذاب و بسیار باکیفیت و شیک را به مشتریان عرضه می نماید.عرضه فیروزه اصل کرمان هم اکنون به داخل و خارج از کشور صورت می گیرد.

بازار فروش فیروزه کرمان اصل

مشخصات انواع فیروزه کرمان

مشخصات انواع فیروزه کرمان فیروزه عجمی کرمان هیچ گونه ناخالصی بر روی سطح آن مشاهده نمی شود، یک رنگ و یکدست است و رگه های کمی ندارد و یا اصلا رگه ندارد. فیروزه شجری کرمان ناخالصی هایی بر روی سطح خود دارد که شکل های مختلفی را به سنگ داده است.

انواع فیروزه کرمان از شهرستان بابک استخراج می شود و در ابعاد و اشکال مختلف دایره ای، سه گوش،مربعی،مستطیلی،گنبدی، اشکی آماده و تراش خورده می شوند.فیروزه کرمان در رنگ های آبی آسمانی، آبی مایل به سبز، سبز مایل به زرد، خاکستری مایل به سبز، آبی مایل به سفید بر اساس نوع و مقدار کانی های مختلف به کار رفته در سنگ وجود دارد که رنگ آبی آن با ارزش ترین نوع سنگ فیروزه می باشد.تولید فیروزه در شهر بابک کرمان در نهایی ترین درجه کیفیت استخراج می شود.

تولید کنندگان عمده فیروزه کرمان

تولید کنندگان عمده فیروزه کرمان تولید کنندگان عمده فیروزه کرمان مفتخر هستند محصولی بی نظیر را به صورت مستقیم با فروشی فوق العاده تقدیم نماید.فیروزه کرمان با قیمت باور نکردنی به صورت عمده و جزئی در این مرکز تولیدی عرضه می شود. از این فیروزه ها به عنوان سنگی زینتی و تزیینی استفاده می شود. 

این نمایندگی هم اکنون افتخار این را دارد تا به صورت مستقیم و با حذف کلیه واسطه ها با شما خوبان ارتباط برقرار کرده و محصولی بسیار عالی و درجه یک را با فروش کلی فیروزه عمده با مناسب ترین قیمت در اختیارتان قرار دهد. این محصول با توجه به سفارش خرید شما به کلیه نقاط کشور ارسال می گردد.

اگر خواهان و علاقه مندان خرید این چنین محصول جذاب و ارزشمند هستید می توانید با مراجعه به این سایت اینترنتی  و یا با تماس درخواست خود را ثبت نموده تا در اولین فرصت به تقاضای مشتریان رسیدگی شود. 

قیمت روز فیروزه کرمان به صورت کاملا منصفانه برآورد می گردد.بر اساس یکدست بودن و خالص بودن فیروزه، شکل فیروزه، طرح، حجم خرید و نوع خرید توسط اتحادیه کل نرخ گذاری می شود.این نمایندگی فروش مناسب ترین قیمت را به شما ارائه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما