بازار پخش سنگ فیروزه آبی زنده

بازار پخش سنگ فیروزه آبی زنده بسیار داغ و پر رونق می باشد. این نوع سنگ جزء سنگ های قیمتی به شمار می‌ رود که در دسته جواهرات جایگاه ویژه‌ ای را به خود اختصاص داده است. البته به این نکته باید توجه داشته باشید که نمونه تقلبی این محصول در بازار زیاد می باشد و تشخیص نمونه اصلی از تقلبی کار سختی بوده و تنها افراد خبره در این زمینه می‌ توانند اصل و تقلبی آن را نیز تشخیص دهند.

بازار پخش سنگ فیروزه آبی زنده

راه های احیای فیروزه مرده

راه های احیای فیروزه مرده با اطلاع از راه های احیای فیروزه مرده شما می‌توانید خاصیت و فواید این سنگ را به راحتی بازگردانید. یکی از رایج ترین روش ها و راه های احیا فیروزه مرده آن است که با استفاده از آب ولرم و مواد شوینده بدون اسید آن را بشویید و به مرور زمان فیروزه را احیا نمایید.

همچنین بهترین روش برای احیای این محصول واکس زدن آن با استفاده از مواد شیمیایی مخصوص فیروزه در بازار می باشد که بهترین روش نگهداری و احیای سنگ فیروزه شناخته شده است.

شما باید در هنگام استفاده از این محصول توجه داشته باشید که هیچ گونه خراشی بر روی آن ایجاد نشود در صورت وجود خراش ممکن است برخی اسید ها به داخل آن نفوذ کنند و دیگر امکان احیا و بازگردانی خواص و فواید فیروزه وجود نداشته باشد.

مرکز فروش سنگ فیروزه آبی رگه طلا

مرکز فروش سنگ فیروزه آبی رگه طلا مرکز فروش سنگ فیروزه آبی رگه طلا با عرضه محصولاتی مرغوب و با کیفیت توانسته مشتریان و خریداران بسیار زیادی را ترغیب نماید و میزان فروش خود را به صورت چشمگیری افزایش داده است. صادرات سنگ فیروزه زنده به کشور های همسایه و عربی توانسته بیشترین درصد صادرات این نوع کانی را به خود اختصاص دهد کشور های عربی مهم ترین و پر طرفدارترین مشتریان انواع سنگ فیروزه می باشند.

سنگ فیروزه بر اساس شکل ظاهری به دو دسته تقسیم می شوند عجمی و شجری که نوع عجمی آن بدون رگه بوده و نوع شجری آن با رگه می باشد. با اطلاع از ویژگی‌ های بهترین فیروزه شما می توانید محصول مرغوب و درجه یک را خریداری نمایید. باید در هنگام خرید به رنگ کالا توجه ویژه‌ ای داشته باشید چرا که هرچه سنگ فیروزه آبی تر باشد یعنی از مرغوبیت بالاتری برخوردار بوده و هرچه رگه های درون آن کمتر باشد کیفیت آن نیز بیشتر خواهد بود معمولا سطح سنگ فیروزه اصل صاف بوده و از استحکام بالایی برخوردار می باشد.

این نگین ها بسیار خوش رنگ و خوش طبع هستند و بسیار زیبا بر روی رکاب های برنجی و یا نقره سوار شده‌اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما