بازار پخش سنگ فیروزه زنده

سنگ فیروزه یکی از سنگ های ارزشمند و زینتی می باشد که در سر تا سر جهان طرفداران بسیاری دارد. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان سنگ فیروزه در دنیا نی باشد. این سنگ علاوه بر زیبایی و استفاده های زینتی خواص درمانی خارق العاده ای نیز دارد. در ایران شهر های نیشابور، کرمان و دامغان دارای بزرگ ترین معادن و از بهترین تولید کنندگان سنگ فیروزه می باشند.

بازار پخش سنگ فیروزه زنده

چگونه سنگ فیروزه را زنده کنیم؟

چگونه سنگ فیروزه را زنده کنیم؟ سنگ فیروزه یکی از سنگ های معدنی و ارزشمند جهان است. این سنگ یکی از انواع کانی ها ‌است و زنده می باشد. سنگ فیروزه دارای خواص درمانی می باشد و خواص درمانی آن تا زمانی وجود دارد که سنگ فیروزه زنده است. تشخیص سنگ فیروزه زنده از مرده با توجه به رنگ آن امکان پذیر است؛ زمانی که سنگ فیروزه رنگ آبی خود را از دست می دهد و به مرور تیره می شود و یا به رنگ سبز تیره تغییر رنگ می دهد و جلوه براق آن از بین می رود و مات می ‌شود مرده است و خواص درمانی خود را از دست داده است.

سنگ فیروزه در اثر نگهداری نادرست جلای خود را از دست می دهد و می میرد. عمر سنگ فیروزه به نحوه نگهداری و مراقبت از آن بستگی دارد. برای مراقبت از سنگ فیروزه و افزایش طول عمر آن باید در هنگام استفاده از آن مراقب بود که مواد شیمیایی ،لوازم آرایشی از جمله عطر و ادکلن در تماس مستقیم با این سنگ نباشند.

برای زنده کردن سنگ فیروزه مرده می ‌توان از طریق واکس زدن سنگ را احیا کرد کی روش به اصطلاح رزین کاری نیز نامیده می شود.

تجارت بهترین سنگ فیروزه نیشابور

تجارت بهترین سنگ فیروزه نیشابور با توجه به تقاضای بسیار زیادی که برای سنگ فیروزه وجود دارد و محدودیت شهر هدی تولید کننده آن، فروشگاه های محدودی در کشور وجود دارند که سنگ فیروزه اصل و مرغوب عرضه کنند. در این بین مجموعه ما مفتخر است که به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان سنگ فیروزه اصل و مرغوب فعالیت کند. شما عزیزان می توانید برای سفارش و خرید سنگ فیروزه نیشابور، کرمان و یا دامغان از طریق سایت ما اقدام نمایید و خرید خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان آن را دریافت کنید. همچنین اگر سوالی دارید می توانید آن را در سایت مطرح کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت پاسختان را بدهند و شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند تا با اطلاعات کافی از تجربه یک خرید با اطمینان و اعتماد کامل در کنار مجموعه ما لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما