بازار پخش سنگ فیروزه عجمی اصل

سنگ های قیمتی دارای انواع مختلفی هستند که یکی از زیباترین و ارزشمندترین آنها سنگ فیروزه می باشد. این سنگ به نمونه های متنوعی تقسیم بندی می شود که نوع عجمی آن به دلیل  زیبایی و جذابیت بی نظیر و ویژگی های ممتازی که دارد، یکی از پر طرفدارترین انواع این سنگ می باشد. این روزها بازار پخش سنگ فیروزه عجمی اصل بسیار پررونق بوده و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

بازار پخش سنگ فیروزه عجمی اصل

سنگ فیروزه عجمی تراش اشکی

سنگ فیروزه عجمی تراش اشکی یکی از گرانترین انواع سنگ های فیروزه تولید شده در ایران سنگ فیروزه عجمی می باشد. این سنگ دارای خلوص بالایی بوده و هیچ گونه نقش و نگاری در آن مشاهده نمی شود و دارای سطحی صاف و یکدست است. این سنگ دارای رنگی آبی خوشرنگی می باشد.
فیروزه دارای تراش ها متعددی از جمله تراش گنبدی، چهارگوش، اشکی و … می باشد که تراش اشکی آن با توجه به کیفیت بالا و زیبایی بی نظیر طرفداران بیشتری دارد. نوع تراش نیز بر قیمت این سنگ مؤثر می باشد.
فیروزه عجمی دارای خواص درمانی فراوانی است و از خواص آن می توان به درمان انواع ناراحتی های تنفسی، تقویت بینایی، درمان افسردگی و استرس، بهبود گردش خون، ایجاد نشاط و شادی، دفع انرژی های منفی، تقویت کبد و قلب، درمان انواع سردرد های عصبی و میگرن و …. اشاره کرد.
سنگ فیروزه برای دوام و ماندگاری بهتر باید به خوبی نگهداری شود و باید آن را از نور مستقیم خورشید و مواد شیمیایی همچنین انواع عطر و ادکلن دور نگه داشت تا بتواند خواص خود را به خوبی حفظ کند.

فروش بهترین سنگ فیروزه طبیعی

فروش بهترین سنگ فیروزه طبیعی فروش بهترین سنگ فیروزه طبیعی در این سایت انجام می شود. در این مرکز مشتری می تواند به صورت اینترنتی محصول مورد نظر را سفارش دهد و کارشناسان فروش در انتخاب و خریدی بهتر او را یاری داده تا بتواند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه کالای دلخواه را خریداری کند.
در ایران معادن سنگ فیروزه در سه استان خراسان، کرمان و دامغان قرار دارد که هر کدام از این معادن سنگ های زیبا و ارزشمند را تولید می کنند. بهترین سنگ فیروزه ایرانی متعلق به نیشابور می باشد.
این سنگ دارای کیفیتی بالا و زیبایی فوق العاده ای است و پس از استخراج وارد کارگاه های تراشکاری می شود تا با استفاده از دستگاه های مجهز آن را به بهترین شکل تراش و صیقل دهند و پس از آماده شدن راهی بازار فروش می گردد. از این سنگ قیمتی در ساخت انواع جواهرات و تابلوهای نفیس همچنین تزئین ظروف زیبای مسی استفاده می شود که زیبایی آنها را دو چندان می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما