بازار پخش فیروزه اصل رگه طلایی

سنگ فیروزه اصل همواره جزو برترین نوع سنگ ها در ایران می باشد که این نوع سنگ توانسته محبوبیت بخصوصی در بین ایرانیان و ساز مردم جهان ایجاد کند.
همچنین شایان ذکر می باشد که وجود رنگ ها و گونه های متفاوت در مجموعه گسترده این سنگ ارزشمند سبب شده است تا مورد توجه و خرید اکثر خانم ها و آقایان قرار گیرد. اکثر سنگ های فیروزه علاوه بر رنگ چشم نواز دارای رگه های طلایی بسیار زیبایی نیز می باشند که زیبایی این نگین فیروزه نیشابوری عنکبوتی را چند برابر می کند.

بازار پخش فیروزه اصل رگه طلایی

اطلاعات مفید درباره تشخیص فیروزه اصل

اطلاعات مفید درباره تشخیص فیروزه اصل چندین مولفه در تشخیص سنگ های فیروزه اصل وجود دارد که می تواند در خرید بهترین سنگ فیروزه اصل به طرفداران این سنگ کمک شایانی نماید که در زیر به صورت مختصر به آن اشاره میکنیم:

تشخیص از طریق رنگ: این گوهر با ارزش و گرانبها در طیف های رنگی گوناگونی به بازار عرضه می شود  در حالی که رنگ فیروزه اصل در طیف رنگی آبی تیره، آبی کمرنگ تا سبز پررنگ است که شایان ذکر است هر چه رنگ آبی تیره تر باشد و به رنگ سبز نزدیک تر باشد یعنی فیروزه اصلا است.

فیروزه اصل را از روش دیگری که بیشتر مرسوم است نیز می توان تشخیص داد که آن نیز عبارت است از قرار دادن این سنگ در مقابل نور خورشید در مدت زمان کوتاهی  است که اگر رنگ آن دچار تغییر شد، پس سنگ از اصالت برخوردار نیست.

مولفه دیگر که در تشخیص سنگ فیروزه اصل از غیر اصل وجود دارد این است که در حالت معمول انواع سنگ های تقلبی فیروزه که معمولا از پلاستیک های فشرده ساخته می شود با یک سوزن می توان خطی عمیق بر روی آن ایجاد شد که در سنگ اصل این کا غیر ممکن است.

تماس مواد چربی و سنگ فیروزه اصل باعث تغییر حالت سنگ و در نتیجه خراب شدن آن می شود که اگر این حالت در سنگ ملاحظه شد پس سنگ فیروزه اصل نیست.

مرکز پخش فیروزه زنده ایرانی

مرکز پخش فیروزه زنده ایرانی سنگ فیروزه زنده ایرانی در کنار زیبایی خاص و چشم نوازی آن توانسته با خاصیت های درمانی و شفابخش بازار خرید و فروش خوبی را به ارمغان بیاورد لذا در این راستا مراکز پخش فیروزه اصل رگه طلایی و غیره بر سر کار آمدند.

همواره این مجموعه به عنوان مرکز پخش عرصه فیروزه زنده در ایران توانسته سهم خوبی از بازار خرید و فروش سنگ فیروزه را به خود اختصاص دهد تا با این کار جوابگوی نیاز مصرف کنندگان در داخل کشور باشد و صادرات این گوهر ارزشمند را به کشورهای همسایه در پی گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما