بازار پخش فیروزه درشت عجمی سبز

خیلی از افراد به استفاده از انواع نگین و سنگ قیمتی علاقه دارند. در این بین سنگ فیروزه عجمی، به دلیل رنگ بی نظیری که دارد، بیشترین متقاضی را در دنیا داراست. این سنگ بر اساس رنگی که دارد قیمت گذاری می شود. به عنوان مثال هر چقدر رنگ فیروزه به سبز نزدیک تر شود، ارزش بیشتری دارد. فیروزه درشت عجمی سبز رنگ درجه یک، در بازار های پخش سنگ های قیمتی، با نرخ مناسب عرضه می شود.

بازار پخش فیروزه درشت عجمی سبز

راه های شناسایی فیروزه عجمی

راه های شناسایی فیروزه عجمی فعل و انفعالاتی که در دل زمین بر روی کانی ها و عناصر موجود در زیر خاک صورت می گیرد، به همراه حرارت و فشار های موجود، سبب تشکیل گوهر های نابی چون سنگ های فیروزه می شود، که از بهای خیلی زیادی برخوردار هستند. سنگ فیروزه عجمی، سنگی است به رنگ سبز یا آبی فیروزه ای، که تلالو و درخشش آن چشم را خیره می کند.

برای شناسایی کردن سنگ فیروزه اصل از نمونه های تقلبی آن راه هایی وجود دارد. در ادامه به بیان چند مورد از این راهکار ها می پردازیم:

  • اولین راه حل موجود این است که سنگ را بشکنید. به این ترتیب به راحتی می توانید به اصل بودن آن پی ببرید. سنگی که اصلی باشد تماما آبی رنگ است. اما قسمت داخلی سنگ های تقلبی که با رنگ تبدیل به فیروزه شده اند سفید و بی رنگ است.
  • همچنین اگر یک سنگ فیروزه اصلی را روی شیشه بکشید، متوجه می شوید که سنگ هیچ آسیبی نمی بیند ولی در عوض شیشه خراشیده می شود. اما در مورد نگین های تقلبی کاملا برعکس اتفاق می افتد.

فیروزه عجمی سبز، به دلیل رنگ خاص و زیبایی که دارد، بیشترین مشتری را در دنیا داشته و قیمت بالاتری نیز دارد.

بازار فروش فیروزه درشت خالص

بازار فروش فیروزه درشت خالص سنگ فیروزه بهترین نگینی است که شما می توانید برای ساختن انگشتر به کار ببرید. این سنگ هم زیبایی فوق العاده ای دارد و هم آثار و فواید بسیار زیاد. از جمله خواص فیروزه این است که برکت و روزی را زیاد می کند. پس به شما توصیه می شود برای موفقیت در کسب و کارتان حتما یک نگین فیروزه به همراه داشته باشید.

به علاوه این سنگ بینایی را تقویت کرده و سردرد را هم درمان می کند. همچنین خواص آرامش بخشی داشته و سبب تنظیم خواب می شود.

بازار پخش و فروش سنگ و نگین در سطح کشور، بخصوص استان خراسان رضوی، انواع فیروزه درشت خالص و درجه یک را به شکل های مختلف، اعم از خام و تراشیده شده به مصرف کنندگان عزیز ارائه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما