بازار پخش فیروزه زنده نیشابور

بازار پخش فیروزه زنده نیشابور در ایران و جهان همواره مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفته است به گونه ای که این کانی ارزشمند به‌ دست فیروزه ‌تراشان چکش خورده و به یک سنگ با ارزش با حفظ فواید و خواص بسیاری تبدیل می شود.

گفتنی است، فیروزه نیشابور، نگین بسیاری از انگشتر ها، گردنبند ها، گوشواره ها و دیگر جواهر آلات ایرانیان می باشد و زمینه را برای رقابت در بازار پخش فیروزه زنده نیشابور فراهم کرده است.

بازار پخش فیروزه زنده نیشابور

معرفی خواص فیزیکی فیروزه

معرفی خواص فیزیکی فیروزه از جمله شاخص ترین خواص سنگ فیروزه اصل می توان به 1. خاصیت درمانی فیزیکی سنگ فیروزه 2. خاصیت درمان احساسی سنگ فیروزه 3. خاصیت درمان روحی و روانی سنگ فیروزه اشاره کرد.

شایان ذکر است از آن جایی که خواص فیروزه مخصوصا فیروزه زنده نیشابور بسیار گسترده است لذا تعدادی از آن را به صورت مختصر عرض می کنیم:

۱_ از بارزترین خواص سنگ فیروزه می توان به تقویت کنندگی سنگ فیروزه در قلب، دستگاه تنفسی، چشم ها و غیره اشاره کرد.

۲_ سنگ فیروزه همچنین قادر است اندامی که درگیر در گردش خون و همچنین کبد هستند را سرحال نگه دارد.

۳_ یکی از جالب ترین خواص فیزیکی فیروزه تغییر رنگ فیروزه در زمانی است که اتفاق ناخوشایندی قرار است به وقوع بپیوندد.

۴_ یکی دیگر از دلیل روی آوردن مردم جهان به این سنگ زیبا و خوش دست توصیه دین مبین اسلام به مسلمانان است که باید بصورت انگشتر در دست اهالی دین اسلام باشد.

۵_  انسانهایی که در دوران باستان می زیستند همیشه بر این باور بودند که سنگ فیروزه سنگ آرزو ها است و سپس با لمس کردن آن  آرزو می کردند.

بازار فروش فیروزه رگه طلا نیشابور

بازار فروش فیروزه رگه طلا نیشابور فیروزه رگه طلا نیشابور در ایران و جهان همواره توانسته سهم بازار فروش این سنگ زیبای قیمتی را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است، سنگ فیروزه نیشابور علاوه بر رنگ فوق العاده و خوش چهره دارای رگه های طلایی بسیار زیبایی نیز می باشد که در سایه این مولفه مهم، چشم نوازی این نگین فیروزه نیشابور را چندین برابر کرده است.

شایان ذکر است، استخراج کنندگان این نگین فیروزه رگه طلای خوش نقش و نگار و عرضه کنندگان آن آن را از معادن بنام و معروف نیشابور استخراج می کنند که همواره در اولویت اول فروش خود تامین نیاز داخلی کشور به این محصول زیبا را لحاظ می کنند که در وهله دوم نیز صادرات آن را در جهت تبلیغ فیروزه های نیشابور پیگیری می کنند.

اگر شما نیز خواهان خرید عمده و یا خورده سنگ زیبای فیروزه رگه طلا نیشابور هستید به بخش راهنمایی و دریافت مشاوره رایگان این مجموعه مراجعه کرده و بعد از بررسی محصولات سفارش خود را ثبت نمایید تا شاهد خریدی آسان محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب و شایسته شما مصرف ‌کنندگان باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما