بازار پخش فیروزه صادراتی دامغان

  فیروزه یکی از سنگهای قیمتی بسیار ارزشمند در سطح تزئینی است. هم شدت تفاوت های ظریف رنگی که چشم ها را به خود جلب می کند و هم قدرت پرانرژی جالب آن، آن را به جواهری ارزشمند از طبیعت تبدیل می کنند که از زمان های بسیار قدیم تا به امروز تحسین می شود. فیروزه دامغان یکی از پرطرفدار ترین انواع این سنگ است. مجموعه ما بازار پخش فیروزه صادراتی دامغان می باشد.

بازار پخش فیروزه صادراتی دامغان

آشنایی با سنگ فیروزه دامغان

آشنایی با سنگ فیروزه دامغان اطلاع مزایای کریستال ها به ما کمک می کند تا اهمیت هر یک را درک کنیم و بنابراین از آن به نفع خود استفاده می کنیم. سنگ فیروزه با آن رنگ آبی گرانبها ، در ایران باستان و ازتک ها و مصر بسیار مورد استفاده قرار گرفت. در بهبود کریستال ، که ویژگی آن ارائه آرامش و رفاه است ، علاوه بر کاهش درد و دلتنگی های قلب ما. برای بودایی ها ، این یک سنگ مقدس است و برای لحظات مراقبه استفاده می شود.

اثرات درمانی سنگ
از نظر سلامتی ، سنگ فیروزه نسبت به کسانی که مشکل بینایی دارند بسیار مثبت عمل می کند. مثل اینکه برای افرادی که از گاستریت رنج می برند مفید است. این سنگ به تمام چاکراها خدمت می کند ، خوشبختی ، عشق و همراهی را تحریک می کند. در گذشته ، همانطور که در بالا ذکر کردیم ، برای محافظت از کاربر ، همیشه از سنگ فیروزه استفاده می شد. بنابراین اگر احساس می کنید از شما محافظت نمی شود یا می خواهید به نوعی ماجراجویی بپردازید می توانید ریسک کنید ، به قدرت محافظت ایمان بیاورید و اینها را با خود ببرید. در محیط های نامتعادل از نظر انرژی ، کمک به سنگ فیروزه نیز می تواند کمک کند زیرا آنچه را که منفی است تمیز و جذب می کند. سپس باید لیوان را تمیز کنید ، آن را در آب و نمک غوطه ور کنید. برای فعال سازی مجدد و تجدید انرژی ، بگذارید در هوای آزاد ترجیحاً در معرض آفتاب خشک شود.

همانطور که مشاهده می کنید ، سنگ فیروزه اثرات درمانی بسیاری دارد و می تواند در موارد مختلف به ما کمک کند. آیا می دانید چه زمانی احساس اضطراب می کنیم؟ این می تواند از دست دادن یک عشق یا یک واقعه غم انگیز باشد ، فیروزه می تواند به کاهش احساس پوچی کمک کند.

وقتی آب با مواد معدنی مس و آلومینیوم تماس پیدا می کند ، فیروزه ایجاد می شود و رنگ آبی سنگ از محتوای مس حاصل می شود. هزاران سال است که سنگ فیروزه در مصر ، نزدیک دریای سرخ ، ایران و آناتولی ، که در ترکیه امروزی است ، استخراج شده است. ترکان عثمانی برای سنگ بسیار ارزش قائل بودند ، به طوری که شاهد کنترل عملیات استخراج در این کشورها بود. فیروزه از طریق ترکیه وارد بازارهای اروپا شد. از قرن سیزدهم به بعد این سنگ به عنوان فیروزه یا سنگ ترکی شناخته می شود. 

مرکز فروش فیروزه خالص معدن

مرکز فروش فیروزه خالص معدن فیروزه خالص معدن یک سنگ قیمتی بسیار متخلخل است. تغییر دما و رطوبت می تواند بر رنگ آن تأثیر بگذارد. متعاقباً اکثر فیروزه های با کیفیت سنگهای قیمتی موجود در بازار با رزین مومی تزریق می شود تا به ثبات رنگ کمک کند. مجموعه ما مرکز فروش فیروزه خال معدن در ایران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این سنگ و مجموعه ما، استعلام قیمت فیروزه خالص، ثبت سفارش و خرید سنگ فیروزه معدن با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

1

  1. با عرض سلام و ادب
    شما برای فروش کالا در کشورهای آسیای میانه و بازاریابی و ایجاد شبکه توزیع و هر گونه خدمات مالی و اداری در این منطقه اگر نیاز به همکاری دارین من آمادگی دارم و مایل به انجام این کار هستم .چطور میشه با شما در این مورد مذاکره کرد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما