بازار پخش فیروزه صنعتی آبی

سنگ فیروزه صنعتی آبی محصولی پرطرفدار در بین زیورآلات اصل و بدلیجات است که در طرح های مختلف عرضه می شود.. این محصول از نظر شکل ظاهری و ویژگی های کیفی تفاوت های زیادی با سنگ اصل دارد که به راحتی قابل تشخیص است. در این مطلب با ما همراه شوید تا ضمن بررسی بازار فروش و مراکز پخش عمده، راه های تشخیص ارقام صنعتی و ارگانیک فیروزه را ارائه دهیم.

بازار پخش فیروزه صنعتی آبی

تفاوت فیروزه صنعتی با طبیعی چیست؟

تفاوت فیروزه صنعتی با طبیعی چیست؟ فیروزه از جمله سنگ های پرطرفدار برای نگین انگشتر و دیگر زیورآلات نقره، مس و … است. امروزه برای ساخت انواع ظروف تزئینی مسی نیز از این سنگ ها به صورت نامحدود استفاده می کنند که زیبایی خیره کننده ای دارند.
با توجه به شرایط استخراج و فرآوری سنگ های فیروزه اصل همواره شاهد افزایش قیمت این محصولات هستیم. همین امر موجب شده استفاده از سنگ های فیروزه در حجم های بالا، افزایش قیمت محصولات تولیدی را به همراه داشته باشد.
از این رو یکی از راه های کاهش قیمت، جایگزین کردن ارقام صنعتی سنگ ها به جای ارقام طبیعی و ارگانیک است. این روش به ویژه در ساخت زیورآلات بسیار پرکاربرد است و به علت قیمت تمام شده مناسب، طرفداران زیادی دارد.
در این بین شناخت و آشنایی با تفاوت فیروزه صنعتی و طبیعی می تواند منجر به خرید رضایت بخش مشتریان و طرفداران دو مدل سنگ شود. یکی از شیوه های بسیار معمول و عادی کشیدن جسمی نوک تیز مانند سوزن بر روی سطح سنگ است.
اگر سنگ، مصنوعی و از جنس پلاستیک باشد به راحتی خراشیده می شود. در حالی که سنگ فیروزه طبیعی این حالت را ندارد. رنگ براق سنگ طبیعی نسبت به مدل های مصنوعی از دیگر شیوه های تشخیص آنها از یکدیگر است. 

مرکز فروش فیروزه صادراتی در تهران

مرکز فروش فیروزه صادراتی در تهران فیروزه صنعتی آبی اولین و پرطرفدارترین سنگ در صنعت جواهر سازی و زیورآلات است. از این نوع سنگ اغلب به عنوان نگین انگشتری، دستبند و گوشواره و گردنبند استفاده می کنند. مدل های مصنوعی معمولاً وزن سبک تری دارند و در برابر عوامل محیطی و مواد شیمیایی هیچ گونه تغییر رنگی نمی دهند.
امروزه فروش فیروزه صادراتی اصل نیشابور و دیگر ارقام استخراج شده از معادن کشور به صورت عمده و با قیمت مناسب به نقاط مختلف جهان صورت می گیرد. شناخت بازارهای داخلی و خارجی به همراه بازاریابی حرفه ای دو اصل مهم در موفقیت تولید کنندگان و شرکت های صادراتی این محصولات است.
اگر قصد خرید یا فروش فیروزه صنعتی آبی و انواع مدل های طبیعی را دارید، برای استعلام قیمت و ثبت سفارش می توانید به صورت آنلاین و از این بازار سفارشات خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما