تجارت بهترین فیروزه عجمی نیشابور

 فیروزه عجمی نیشابور که از نامش نیز مشخص است از شهر زیبای  نیشابور ایران استخراج می شود که فیروزه نیشابور در دو مدل است: فیروزه شجری و فیروزه عجمی. معدن سنگ فیروزه نیشابور از با کیفیت ترین معادن فیروزه در جهان است. فیروزه های به نمایش گذاشته شده  در موزه لندن دلیلی بر  زیبایی این سنگ گرانبها است.

 فیروزه از مهمترین سوغاتیهای نیشابور است وبرای خرید این محصول  میتوانید با ما تماس بگیرید.

تجارت بهترین فیروزه عجمی نیشابور

ویژگی ممتاز فیروزه عجمی نیشابور

ویژگی ممتاز فیروزه عجمی نیشابور معدن فیروزه نیشابور قدیمی ترین معدن فیروزه در جهان محسوب می شود. این معدن از نظر تولید بزرگترین معدن فیروزه و همچنین قدیمی ترین معدن فعال در جهان است.

آبی و نجیب  این صفاتی است که در سراسر جهان برای بهترین سنگ ایرانی استفاده می شود. فیروزه ایرانی در جهان شناخته شده است و معیاری برای شناسایی  سایر فیروزه ها در جهان  استفاده می شود. از این سنگ قیمتی به عنوان مقیاس استفاده می شود. قدیمی ترین  شی  که با فیروزه ساخته شده است  فیروزه ای به  شکل گوساله است که حدود 7000 سال قدمت دارد و اکنون در موزه ایران باستان نگهداری می شود.

 فیروزه دارای دو نوع است:سنگ فیروزه عجمی صاف و فیروزه شجری که ریز است که استخراج و فرآوری می شود.فیروزه  عجمی از ارزش بیشتری برخوردار است. فیروزه در  دو رنگ آبی و سبز  است.

در طبقات پایین که عمق آن به بیش از 100 متر می رسد  آب وجود دارد و  این باعث می شود که فیروزه بهتر و ارزشمندتر باشد. زیرا فیروزه تنها سنگ زنده جهان است و آب باعث می شود که این سنگ ارزشمند بسیار شفاف و درخشنده شود  و رنگ زیبایی را به ارمغان بیاورد.

ما با کارشناسان و مجرب ترین فروشندگان این سنگ پر ارزش در ارتباط هستیم و میتوانیم برای خریداران در سراسر کشور از طریق اینترنت و سایت به هر مقدار که نیاز داشته باشند کمک کنیم.

مرکز خرید سنگ فیروزه عجمی

مرکز خرید سنگ فیروزه عجمی برای خرید سنگ فیروزه از فروشگاههای سنگ های قیمتی باید اقدام کرد. سنگهای قیمتی و مواد معدنی ، به ویژه فیروزه ای ، از دیرباز در میان ایرانیان و سایر فرهنگ های باستانی رایج بوده است.فیروزه به قدری ارزشمند بود که پیرمردها به قدرت ماورای طبیعی آن اعتقاد داشتند. و آن را سنگ بهشت ​​نامیدند. طبق گفته قدیمی ها  سنگ های فیروزه ای ایران بخشی از بهشت ​​هستند.فیروزه هرچه صاف تر باشد از ارزش بالاتری برخوردار  است.

برای خرید این محصول از طریق اینترنت نیز میتوان اینکار را انجام داد و اقدام به خرید این محصول کرد.با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در این زمینه به شما اطلاعات بیشتر را ارائه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما