توزیع انواع سنگ فیروزه شجری اصل

سنگ فیروزه شجری یکی از پر طرفدار ترین انواع فیروزه است ایران دارای بزرگ ترین معادن فیروزه است و دارای انواع فیروزه می باشد. فیروزه ایران علاوه بر داخل کشور در خارج از ایران طرفداران زیادی دارد. مخصوصا کشور های عربی یکی از طرفداران همیشگی فیروزه ایران هستند. فیروزه صادراتی اصل سختی بالا رنگ آبی سیر و جلای زیادی دارد که به کشور هایی از جمله امارات، مالزی، بحرین، عراق و… صادر می شود.

توزیع انواع سنگ فیروزه شجری اصل

معرفی بهترین سنگ فیروزه شجری

معرفی بهترین سنگ فیروزه شجری سنگ فیروزه به دلیل رنگ و ظاهر زیبا و جذاب همیشه توجه بیشتر مردم را به خود جلب می کند. استفاده از سنگ فیروزه به قلب آرامش می دهد و ترس و وحشت را از بین می برد. سنگ فیروزه از هزاران سال پیش برای محافظت از بدی و شرارت و جذب نیرو های مثبت و اقبال نیک استفاده می شود.

فیروزه دارای خواص زیادی است که می تواند به درمان مشکلات گوش، چشم، گلو، شش، مشکلات مغزی کمک کند و میگرن را بر طرف نماید. فیروزه حس آرامش و صلح را ایجاد می کند و خاصیت انرژی زایی و شادی آوری دارد و برای بیماری های روحی، روانی و افسردگی مفید است.

فیروزه سیستم ایمنی را تقویت می کند و مسمومیت ها را برطرف کرده و به جذب بیشتر مواد غذایی کمک می کند. از سال های دور تا کنون از سنگ فیروزه برای محافظت از چشم زخم استفاده می شود و از ما در برابر حوادث و بلا های احتمالی محافظت می کند و به کسب و کار رونق می بخشد.

یکی از انواع زیبای فیروزه، فیروزه شجری است. فیروزه شجری دارای رگه هایی شبیه به شاخ و برگ درخت داخل سنگ است که به همین دلیل این فیروزه را به نام فیروزه شجری نام نهاده اند. هر چه این رگه ها روی سنگ شباهت بیشتری به شاخ و برگ درخت داشته باشد قیمت این فیروزه بیشتر است. 

مرکز خرید سنگ فیروزه صادراتی اصل

مرکز خرید سنگ فیروزه صادراتی اصل سنگ فیروزه به دلیل زیبایی خاصی که دارد کاربرد های زیادی پیدا کرده است. از سنگ فیروزه برای ساخت انواع انگشتر و دستبند و… و تزئین اشیا زینتی، تزئین مساجد استفاده می شود. نیشابور دارای بهترین انواع سنگ فیروزه می باشد. فیروزه اصل را می توان از جلا، رنگ و میزان سختی سنگ تشخیص داد سنگ فیروزه ای که تقلبی است اگر در معرض نور آفتاب قرار بگیرد رنگ خود را از دست می دهد. برای خرید سنگ فیروزه می توانید از طریق فروشگاه های معتبری که وجود دارد خرید نمایید امروزه برای راحتی مشتری فروشگاه های اینترنتی دایر شده اند که می توانید از طریق مراجعه به این فروشگاه ها خرید خود را انجام دهید حتما قبل از خرید از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما