توزیع بهترین سنگ فیروزه مربعی سبز

توزیع بهترین سنگ فیروزه مربعی سبز رنگ در طرح ها و مدل های خیلی زیبا و جذاب به روش مستقیم و غیرمستقیم به صورت عمده انجام می شود. ارائه دهندگان انواع مختلف سنگ فیروزه را به روش های مختلف به صورت عمده با قیمت مناسب به مصرف کنندگان عرضه می نمایند قیمت فروش سنگ فیروزه بستگی به نوع سنگ و کیفیت آن نیز دارد.

توزیع بهترین سنگ فیروزه مربعی سبز

مشخصات سنگ فیروزه از نظر رنگ

مشخصات سنگ فیروزه از نظر رنگ

مشخصات سنگ فیروزه از نظر رنگ جذاب آن به خاطر وجود عنصر مس در آن می باشد و اگر این سنگ در مکانی که میزان مس معدن در آن زیاد باشد استخراج شود، آبی آن بیشتر و در رنگ آبی آسمانی خواهد بود و تغییر رنگ آبی به سبز به علت از دست دادن آب درون سنگ  در صورت از دست دادن آب درون سنگ در مرور زمان رنگ  آبی به رنگ سبز تبدیل می شود و دلیل تفاوت رنگ سنگ فیروزه به خاطر نسبت آهن به مس می باشد.

سنگ فیروزه آبی یکی از خوش رنگ ترین و با کیفیت ترین نوع فیروزه می باشد که بسیار کمیاب است اما رنگ های سبز یا آبی کمرنگ نسبت به رنگ آبی پررنگ از ارزش کمتری برخوردار می باشد و بیشتر پیدا می شود.

سنگ های فیروزه در رنگ های مختلف از معادن استخراج می شوند از جمله؛ آبی آسمانی، آبی مایل به سبز، سبز مایل به زرد، خاکستری مایل به سبز و … که هر کدام از زیبایی خاصی برخوردار هستند و قیمت فروش آنها متفاوت است.

مرکز فروش سنگ فیروزه مربعی

مرکز فروش سنگ فیروزه مربعی

فروش سنگ فیروزه مربعی به روش آنلاین و مستقیم از طریق فروشندگان برتر به صورت عمده انجام می شود. شرکت های فروش معتبر انواع مختلف سنگ فیروزه را در رنگ ها و طرح های مختلف به روش حضوری و غیرحضوری به فروش می رسانند.

از مهمترین عوامل برای افزایش قیمت هر گرم از سنگ فیروزه، رنگ نگین فیروزه می باشد و این نوع سنگ ها از گران ترین و با ارزشمندترین سنگهای فیروزه نیشابور در طیف رنگی آبی هستند و هر چقدر این سنگ ها آبی تر باشد قیمت آن بیشتر می شود.

بازار سنگ فیروزه نیشابور به دلیل معروف ترین سنگ ها در کشور همیشه داغ و پرفروش می باشد. خرید و فروش انواع سنگ فیروزه  اصل در اشکال و مدل های گوناگون در بازار جواهرات و طلا فروشان بیشتر می باشد و به دلیل کم یاب بودن فیروزه اصل قیمت فروش آن ها نسبت به سنگ های معمولی گران تر می باشد.

در صورت تمایل به خرید فوری و اینترنتی می توانید از طریق کارشناسان فروش این سایت راهنمایی ها و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما