توزیع سنگ فیروزه عنکبوتی رگه طلا

سنگ فیروزه شجری بر اساس شکل و رنگ خطوطی که روی آن قرار دارد به انواع و اقسام متعددی تقسیم می شود که هر یک نامی دارند. یک نمونه از آن ها سنگ فیروزه عنکبوتی رگه طلایی است. این سنگ زیبا به دلیل طرح منحصر به فردی که دارد، از طرفداران خیلی زیادی در دنیا برخوردار است. شرکت های توزیع کننده سنگ های قیمتی، انواع فیروزه عنکبوتی را در اندازه های مختلف به بازار های سطح کشور عرضه می کنند.

توزیع سنگ فیروزه عنکبوتی رگه طلا

موارد کاربرد سنگ فیروزه عنکبوتی

موارد کاربرد سنگ فیروزه عنکبوتی در میان لایه های زیرین خاک، رگه هایی به رنگ آبی فیروزه ای دیده می شود، که در اثر تجمع فسفات و فعل و انفعالات شیمیایی ایجاد گشته و سنگی به نام فیروزه را تشکیل داده است. این سنگ خاص و بی نظیر در دو نوع شجری و عجمی وجود دارد.

سنگ های شجری رگه هایی به رنگ طلایی یا سیاه روی سطح خود دارند، که دست طبیعت آن ها را به شکل های مختلفی طرح زده است. یکی از این طرح ها عنکبوتی نام دارد. روی سنگ فیروزه عنکبوتی طرحهایی شبیه شبکه های لانه عنکبوت دیده می شود، که زیبایی آن را دو چندان می کند.

موارد کاربرد این سنگ زیبا بسیار زیاد است که شامل نگین انگشتر، آویز گردنبند، گوشواره و یا تسبیح می باشد. سنگ فیروزه علاوه بر استفاده های زینتی که دارد، می تواند برای درمان کردن بسیاری از بیماری های جسمی و روجی نیز موثر باشد.

به عنوان مثال این سنگ در رفع کردن بیماری های چشم مانند آب مروارید موثر است. همچنین سر درد های شدید میگرنی را نیز درمان می نماید و در رفع افسردگی و مشکلات روانی نیز مفید می باشد. به همین دلیل در احادیث و روایات اسلامی به استفاده از آن تاکید زیادی شده است.

بازار خرید سنگ فیروزه راف

بازار خرید سنگ فیروزه راف سنگ فیروزه راف در واقع همان سنگ خام و تراش نخورده ای است که از داخل معادن زیر زمینی استخراج می شود. این سنگ را بعد از جمع آوری کردن، در اختیار کارخانه های تولیدی و یا سنگ تراشان می گذارند، تا آن ها را تراش داده و به شکل قابل مصرف در آورند.

این سنگ ها در بازار خرید و فروش سنگ های قیمتی، به استاد کاران و هنرمندان این عرصه فروخته می شوند، تا آن را به یک نگین زیبا و صیقلی تبدیل سازند.

البته امکان خارج کردن این محصول از کشور ما وجود ندارد و باید حتما در داخل ایران و به دست تولید کننده های داخلی فراوری گردد. اما شما عزیزان می توانید نمونه های این سنگ را برای مصرف خود خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما