توزیع سنگ فیروزه نیشابور اصل

از پرطرفدارترین نگین ها در بین ایرانیان سنگ فیروزه است که جالب است بدانید در رنگ های آبی تیره ،روشن وسبز یافت می شود و با ارزش ترین نوع این نگین در دنیا ،سنگ فیروزه نیشابور اصل است.

برای قیمت سنگ فیروزه اصل نمی توان لیست قیمت ثابتی تهیه کرد زیرا تنوع بسیار بالایی در کیفیت ،رنگ و شکل دارد.

توزیع سنگ فیروزه نیشابور اصل

برتری سنگ فیروزه نیشابور چیست؟

برتری سنگ فیروزه نیشابور چیست؟ بهتر است قبل از هر چیزی با  روش تشخیص سنگ فیروزه اصل و روش نگهداری این سنگ ارزشمند آشنا شویم:

 سه ویژگی کلی برای انواع سنگ فیروزه بیان می شود که بر اساس این ویژگی ها می توان قیمت سنگ فیروزه ی اصل را تعیین نمود :

بر اساس رنگ :رنگ آبی تیره هر چه در این سنگ به رنگ سبز غالب تر باشد ،انگشتر فیروزه اصل از ارزش بیشتری برخوردار است.

معدن :از عوامل مهم در تعیین قیمت سنگ فیروزه اصل و انواع این  سنگ، محل استخراج سنگ و هویت آن است. سنگ فیروزه نیشابور ارزشمند است زیرا مهم ترین معادن این سنگ درشهر های ایران : دامغان ،نیشابور و کرمان وجود دارد و اما با ارزش ترین نوع  این سنگ از نظر تجاری در دنیا نوع سنگ فیروزه معدن نیشابوری این سنگ می باشد.فیروزه دامغان و کرمان و انواع دیگر سنگ فیروزه نسبت به نوع نیشابور و یا آمریکا از ارزش کمتر و کیفیت پایین تری برخوردار می باشند. فیروزه های نیشابور ماتریس ندارند و رنگش آبی یکدست است.

از دلایلی که این سنگ از محبوبیت بیشتری نزد مردم برخوردار است همین کیفیت و قیمت فیروزه نیشابور است.

راه های تشخیص سنگ فیروزه اصل :

از بهترین کار ها برای تشخیص فیروزه اصل خرید این سنگ از فروشگاه های معتبر است .زیرا تشخیص فیروزه اصل برای افراد عادی کار راحتی نیست و کمی سخت است.بر اساس رنگ و سختی و روش های دیگری می توان فیروزه اصل را تشخیص داد مثلا می توانید سنگ را مدت زمان کوتاهی در معرض نور خورشید قرار دهید  اگر رنگ تغییر کرد نشان از مصنوعی بودن سنگ است و یا می توان از نوع قیمت نیز سنگ فیروزه اصل با مصنوعی یا پلاستیکی آن را تشخیص داد زیرا نمونه ی مصنوعی قیمتش بسیار پایین تر از نوع اصلی و معدنی می باشد.

مرکز خرید سنگ فیروزه اصل معدن

مرکز خرید سنگ فیروزه اصل معدن  از جمله مراکز خرید سنگ فیروزه اصل در نیشابور ،شرکت تخصصی تراش و فروش فیروزه است.که 15 سال سابقه خدمت با به کارگیری بیش از بیست تراشنده و توانایی تامین و عرضه را دارد.

سعی کنید خرید فیروزه اصل را از شرکتهای صادق و معتبر انجام دهید تا از اصل بودن سنگ اطمینان داشته باشید.

شرکتی به نام یکتا گوهر بر طبق نظر تاجرانی که در این زمینه فعالیت می کنند یکی از بهترین شرکت ها برای تجارت موفق در حوزه سنگ فیروزه است.

که از سهامداران معدن فیروزه نیشابور تشکیل شده و با بهترین قیمت ممکن سنگ فیروزه را عرضه می کند به دلیل دسته اول بودنش در بازار و سنگ فیروزه اصل و با کیفیت را به تاجران عرضه می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما