توزیع عمده سنگ فیروزه معدن

معادن سنگ فیروزه در مناطق مختلف جهان از جمله ایران وجود دارد که این سنگ به دلیل کیفیت بالا و ارزش معنوی زیاد دارای طرفداران بسیاری بوده و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. معادن این سنگ در شهرهای دامغان، نیشابور و شهربابک استان کرمان وجود دارد. این روزها بازار توزیع و فروش سنگ فیروزه عمده معدن بسیار داغ بوده و مشتریان استقبال خوبی از خرید این محصول نشان می دهند.
توزیع عمده سنگ فیروزه معدن

تاریخچه مختصر سنگ فیروزه

تاریخچه مختصر سنگ فیروزه سنگ فیروزه دارای قدمت چند هزار ساله بوده و معادن این سنگ درکشورهایی از جمله مصر، ایران، آمریکای جنوبی، چین و … وجود دارد و از زمان های گذشته تا به حال از این سنگ در تهیه انواع زیورآلات استفاده شده و آثار باستانی به دست آمده نشان دهنده این است که این سنگ در ساخت انواع جواهرات مختلف از جمله دستبند و گردنبند و … برای پادشاهان کاربرد زیادی داشته است.
بهترین سنگ فیروزه در ایران تولید می شود. این محصول دارای رنگی آبی روشن و کیفیتی عالی می باشد و ترکیبات تشکیل دهنده این سنگ عناصری مانند مس، آلومینیوم و … می باشد که وجود این مواد در رنگ این محصول تأثیر گذار می باشد.
انواع رنگ های فیروزه شامل آبی روشن تا تیره، سبز روشن و تیره و دارای رگه هایی خاکستری و یا طلایی می باشد. فیروزه عجمی ایرانی دارای رنگی آبی و بدون هیچ گونه ناخالصی و نقش و طرحی بوده و یکی از کمیاب ترین انواع فیروزه در جهان می باشد. فیروزه شجری دارای رگه هایی طلایی و یا مشکی بوده که این محصول نیز طرفداران خاص خود را دارد.

سفارش سنگ فیروزه تراش بصورت عمده

سفارش سنگ فیروزه تراش بصورت عمده سفارش سنگ فیروزه تراش به صورت عمده از طریق همین شرکت برای مشتری فراهم می باشد. در این مرکز امکانات مناسبی برای خریدی آسان و راحت برای مشتری فراهم شده است تا بتواند در کوتاه ترین زمان و با هزینه ای ایده آل محصول دلخواه را خریداری کند و بعد از ثبت سفارش، محصول با بهترین بسته بندی به نشانی او ارسال خواهد شد.
سنگ فیروزه معدن در ابعاد و اندازه های بزرگ استخراج می شود و سپس باید برای تراش دادن و فرآوری وارد کارخانه ها شود تا در آنجا عملیات جلا دادن و آماده کردن آن به وسیله دستگاه های مجهز انجام شده و پس از آماده شدن با بهترین کیفیت راهی بازار فروش گردد. از این سنگ زیبا و ارزشمند در ساخت جواهرات، تابلوهای گرانبها، انواع ظروف تزئینی و … استفاده می کنند که استفاده از این سنگ زیبایی آنها را دو چندان می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما