توزیع فیروزه خاکه مرغوب نیشابور

امروزه فیروزه ریز نیشابور که به فیروزه خاکه یا نرمه فیروزه معروف می باشد توسط نمایندگی ها و مراکز عمده فروش در سراسر کشور به روش مستقیم و عدم واسطه ها صورت می گیرد که عرضه فیروزه خاکه مرغوب نیشابور با تنوع بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همراه بوده است.

همچنین مرغوب ترین فیروزه خاکه نیشابور در سراسر کشور جهت استفاده در طلا سازی از کاربرد و خواص فراوانی برخوردار است که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

توزیع فیروزه خاکه مرغوب نیشابور

مشخصات مرغوب ترین فیروزه خاکه

مشخصات مرغوب ترین فیروزه خاکه

در حال حاضر یکی از انواع سنگ هایی که از معدن فیروزه نیشابور استخراج می شود سنگ های ریز و بسیار کوچکی است که این نوع سنگ فیروزه را خاکه می نامند که در نوع خود منحصر به فرد و نیز در صنایع مختلفی مانند: صنعت دارویی، تزئینی، ورزشی، نوشتن آیات قرآنی، صنعت جواهرات از کاربرد و خواص فراوانی برخوردار می باشد.

از مشخصات و ویژگی های اصل و خالص این نوع سنگ قیمتی با ارزش عبارتند از: دارای تنوع رنگ به رنگ های آبی آسمانی، سبز و آبی مایل به سبز می باشد، بسیار خوش رنگ و جذاب، دارای جنسی مرغوب با درجه کیفی بالا، خوش تراش، دارای کاربرد زیاد در ساخت و تزئین جواهرات، دارای ترکیبی خاص از آهن و مس می باشد که در نوع خود منحصر به فرد و از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

شایان ذکر است که فیروزه خاکه نیشابور به صورت مستقیم در بازار ها ارائه می گردد و نیز به دلیل کیفیت بسیار بالای آن از فروش نسبتا عالی برخوردار بوده که در انواع گوناگون با انواع برندهای متفاوت در بازار به فروش می رسند.

همچنین رنگ زیبای این سنگ می تواند چشم هر بینده ای را به خود جذب کند و باعث زیبایی جواهرات می شود.

همچنین سنگ خاکه فیروزه بیشتر در معادن شهر نیشابور استخراج می شود که با کیفیت و درجه یک در سطح دنیا از نام و آوازه ای درخشان برخوردار بوده که کشورهای زیادی را به خود جذب نموده و هر ساله در تعداد حجم بالا با تعداد سفارشات بالا به روش مستقیم و بدون واسطه با کیفیت بسیار عالی و نیز قیمت مناسب صادر می شود که صادرات نقش عظیمی در تولیدات و بیشتر و اقتصاد کشور را به دنبال دارد.

مرکز خرید سنگ فیروزه خالص

مرکز خرید سنگ فیروزه خالص

نمایندگی ها و مراکز عمده خرید و فروش سنگ فیروزه خالص و طبیعی، توانسته اند این نوع سنگ گران قیمت و با ارزش را با بهترین و کیفیت ترین جنس مرغوب و نیز قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند که از استانداردهای روز دنیا برخوردار بوده و به روش مستقیم و بدون واسطه خریداری می شوند که خرید به این طریق ارزان تر و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما