تولیدی بزرگ فیروزه ایرانی آبی

یکی از جاهایی که فیروزه آبی اصل موجود ایران است و شرکت های زیادی در ایران  وجود دارد که این سنگ ها را به صورت عمده عرضه میکنند.

شما عزیزان می توانید با استفاده از این آدرس سایت به راحتی فیروزه ایرانی زیبا و مرغوب و اصل را با اطمینان کامل تهیه کنید.

تولیدی بزرگ فیروزه ایرانی آبی

بررسی کیفی سنگ فیروزه ایرانی

بررسی کیفی سنگ فیروزه ایرانی فیروزه یکی از سنگ های باارزشی است که در جهان تجارت در دنیا شناخته شده است. باکیفیت ترین  و زیبا ترین سنگ فیروزه در ایران یافت می شود، اما بعدها معادنی در غرب و جنوب غرب آمریکا یافت شده است و امروزه آمریکا بزرگ ترین تولید کننده فیروزه در دنیا است، ولی همچنان زیباترین فیروزه ها در ایران یافت می شود که نظیرش در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود.

این سنگ زیبا بیش از ۵۰۰۰ سال قدمت دارد. از زمان های بسیار قدیم فیروزه جزء سنگ های معروف جهان بود که در انگشترهای زیبا و بناها به کار می رفت. جنس فیروزه از فسفات هیدراته آلومینیوم است که با مقدار اندکی مس ترکیب شده است.

یکی از شهرهای ایران که فروش فیروزه در آن به صورت عمده صورت می گیرد مشهد است که بازار فیروزه در آن جا روال است. صنعت فیروزه با قدمت بالا و معتبر و بدون هیچ نقصی در صنایع ایران شناخته شده است و معروف ترین سنگ آن فیروزه نیشابور است. معدن نیشابور یکی از قدیمی ترین معدن فیروزه در ایران است  که قدمت آن به ۱۰هزار سال می رسد.

سنگ های فیروزه براساس رنگ هایی که دارد دارای ارزش های متفاوتی است، مثلا فیروزه های آبی از ارزش های مادی بالایی برخوردار است و هر چه رنگ آبی آن پر رنگ تر باشد قیمت فیروزه بالاتر می رود. 

قیمت جدید سنگ فیروزه ایرانی

قیمت جدید سنگ فیروزه ایرانی سنگ فیروزه ایرانی براساس رنگ ها و ابعاد و شکل ظاهریشان دارای قیمت های متفاوت و متغیر هستند و در ایران بانک مرکزی مسئول قیمت گذاری آنهاست. این سنگ به دلیل اینکه دارای وزن  یکسانی نیستند قیمت های آن ها دقیق مشخص نیست.

بعضی از مراکز خرید و فروشگاه های آنلاین سنگ های بدل را به جای سنگ های اصل عرضه میکنند و قیمتی که برایشان در نظر می گیرند با قیمت سنگ اصل برابر است، اما شما می توانید بااستفاده از سایت ما مطمعن و بانازل ترین قیمت ها خرید کنید و از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.

با توجه به شرایط کنونی در جهان شما عزیزان به راحتی و با اطمینان کامل سنگ های زیبا و باارزش فیروزه ایرانی را در این سایت خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما