تولیدی بزرگ فیروزه شجری نیشابور

فیروزه سنگی است که از زمانهای دور در ایران وجود داشته و به عنوان یک سنگ با ارزش شناخته می شود. سنگ فیروزه رنگهای مختلف دارد و سطح بیرون تکه های مختلف آن یا دارای طرح و خط است یا کاملا یکدست و به رنگ آبی و سبز در بازار موجود است. مراکز تولیدی بزرگ فیروزه شجری نیشابور آماده هستند تا به نیاز بازار برای خرید این سنگ ارزشمند پاسخ بدهند.

تولیدی بزرگ فیروزه شجری نیشابور

کارایی انواع فیروزه شجری نیشابور

کارایی انواع فیروزه شجری نیشابور برای اینکه کارایی انواع فیروزه را بررسی کنیم خوب است بدانیم فیروزه شجری دارای چه ویژگیهایی است و چرا چنین نامی را برای آن انتخاب کرده اند؟

فیروزه سنگ تزیینی است که برای ساختن زیور آلات مورد استفاده قرار می گیرد. تولید فیروزه به این شکل است که ابتدا باید از معدن استخراج شود و سپس آن را از ناخالصیهای دیگر جدا کنیم.

سنگهای فیروزه که به رنگ سبز یا آبی هستند و روی آنها خط‌هایی وجود دارد که شبیه شاخه های درخت دیده می شوند را فیروزه شجری می گویند.

زیرا کلمه شجر به معنی درخت است و به همین علت این سنگ زیبا را فیروزه شجری نامگذاری کرده اند.

فیروزه را تراش می دهند و آن را برای سنگ انگشتر استفاده می کنند که هم خانمها و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند. این سنگ همچنین دارای خواصی است که از آن برای کمک به درمان بعضی مشکلات جسمی هم استفاده می کنند.

از قدیم این اعتقاد وجود داشته که سنگ فیروزه دارای خواصی است که اگر آن را همراه خود داشته باشیم با انرژی که دارد برای ما مفید واقع می شود. 

کارایی سنگهای فیروزه که از معادن مختلف استخراج شده ممکن است با هم یکسان نباشد. مثلا یک نوع آن درخشندگی بیشتری داشته باشد که طبعا قیمت بالاتری دارد و آن را برای صادرات مناسبتر می کند.

فیروزه دارای طیفهای رنگی مختلفی است که آبی تیره بهترین نوع آن است. در واقع هر چه رنگ آبی در سنگ بیشتر به چشم بیاید باعث می شود مرغوبتر باشد و ارزش آن بالاتر برود.

بازار خرید فیروزه شجری نیشابور

بازار خرید فیروزه شجری نیشابور بازار خرید فیروزه به دلیل اینکه در ایران و بخصوص در شهر نیشابور خالص ترین و بهترین نوع فیروزه جهان ساخته می شود فرصت خوبی را برای تجارت و صادرات فراهم کرده است.

به همین علت در سالهای طولانی تاجران مشغول فعالیت در این زمینه بوده اند و درآمد خوبی را از این راه کسب می کنند.

برای اینکه اطلاعات کافی و جزئیات فعالیت در بازار فیروزه را بدانیم باید از اطلاعات افرادی که خرید و فروش این سنگ را انجام می دهند استفاده کنیم.

برای این منظور کافی است که از طریق شماره تماس موجود در همین سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید و اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما